štvrtok 6. novembra 2014

Zo starej plachty

Moje deti sú ako tie ostatné, na poriadku im nezáleží, zľahčujem im to ako sa dá a aj sebe...Aby som nemusela zbierať prádlo po celom dome, urobila som kôš na prádlo , no minula sa čierna /trapillo/ a košík bol nízky , spomenula som si, že  mám odloženú žltú  jerseyovú roztrhanú plachtu a to sa hodilo...kto to nepozná ...nastriháte plachtu po obvode na pásy š.od oka 1,5-2 cm a priadza je na svete a tak verím ,že bude poriadok !







Krásne tvorenie praje Erika !

3 komentáre:

  1. Ahoj Eri, to je příspěvků najednou! Snad na nic nezapomenu. Altán se rýsuje parádně a všechny ty stariny, jak tomu na Slovensku říkáte tak budou sedět...
    Moc se mi líbí tvůj háčkovaný košík i floristická tvorba - prostě jsi holka šikovná!
    Hezký večer přeji, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heh ano ano tri sa mi podarili lebo vsetko bolo fukfuk hotove dakujem ti za komentar veeeelmi pekne E.

    OdpovedaťOdstrániť