streda 13. novembra 2013

Vianočné aranžmány



 Pridávam niekoľko aranžmánov , ktoré som vytvorila , niektoré sú z minulého roka niektoré sú staršie verím , že si nájdete niečo čo sa vám zapáči
Tento visel vo vstupnej chodbe ,milujem tie látkové ozdoby podľa Tildy

Minuloročný adventný naviazala som na drôt buksusovú girlandu a tú som iba položila po obvode obdĺžnikovej tácky a  pištoľou som nalepila ozdoby





 Tento aranžmán má asi tri roky  ,minulý rok som ho položila do vedierka pod stoličku  v spálni 


 Malý šípkový ten nesmie chýbať


 Strieborno  zelený husto nalepené guličky vedľa seba tento má už tiež 4 roky za sebou


  Táto foto má tak isto   4 roky



 Na drôtik navlečené bobulky jarabiny ,vytvarované do tvaru srdiečok






Miska z ľadu  do väčšej dáte vodu a menšiu zaťaženú napr. balením múky vložíte do nej po zamrznutí misky dáte preč ,ja som do vody pohádzala šípky a listy
Takto som si s kapustou nazdobila okná 

Ohnutý stromček je vyrobený zo základu z drôtu a  neho som naviazala konáriky tujky a oblepila guličkami Krásne to vyzeralo aj so šípkami 


Krásne tvorenie praje Erika !






9 komentárov:

  1. Ty už takéto prípravy na Vianoce? ozaj, čo tá taburetka? že o nej neviem ! ako to??
    V.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nerozumiem ,prečo nevieš ,akože si si nevšimla príspevok , tu je http://parizankounavikend.blogspot.sk/2013/08/taburetka.html

      Odstrániť
  2. Erika, nádherné dekorácie. Už sa teším, čo vymyslíš tento rok ako novinku :o)
    PS: s kávovarom si ma potešila. Je úžasný, capuccino sa nevyrovná ani tomu z kaviarne (ale si fandím - baristka :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Zuzi už mám vyrobenú prvú dekoráciu pred dom :DD dnes pridám na blogg stojí za to jednoduchá, rýchla a nááádherná a kávovar ako vravíš ,skvelý a penu robííí to ten náš Guzzanti nedokázal ...

      Odstrániť
  3. Milá Pařížanko na víkend :-) kochám se nádherným bydleníčkem, úžasnými nápady a nádhernými dekoracemi :-) Moc ráda se budu vracet :-) Krásné dny. přeje

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eriko, všechny tvoje dekorace jsou překrásné. Ani bych si neuměla vybrat, která je nejhezčí. Ale také mám ráda šité ozdobičky od Tildy. Měj se hezky Anny

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Eriko, nádherné dekorace .....děkuji za krásnou inspiraci .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekné vianočné dekorácie,ale vlastne celý blog je úžasný a plný skvelých inšpirácií.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť