streda 5. novembra 2014

Dary z povaly


Ahoj dievčatá, tieto poklady mi dala sestra môjho starého otca , vypratávajú povalu a ja som taká šťastná , ako blcha, pozrite čo som dostala. Kôš je po mojom starom otcovi  ,džbán a starú lavičku. Stena vzadu je náš nedokončený altánok ,trochu Vám z neho ukážem...















Altánok... Tak sa teším ,ako  sem všetky tie starinky  navláčim.
Pôvodný kamenný múr sme vyspravili ,pôdorysná plocha je pôvodná ,altánok urobil môj muž, povedal, drevo musí byť na bielo a krytina bude čierny šindel  , prisahám ,že som ho nezačarovala to on sáááám   :DD ešte tam chýba podlaha ,dorobiť sedenie  po obvode na múriky .


    





  




                                                     Krásne tvorenie praje Erika !


5 komentárov:

  1. Erika, úprimne ti ten kôš zááávidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Juuuj Jani :-)a ked ti poviem ze je tam asi 5 čajnikov,dve skrine a truhlica z ktorej sa mi dych zastavil...len moj muž si robi zo mna srandu že doma budeme chodit v cestičkach medzi haraburdami;-) dakujem krasne za komentik E.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpadnem, tuším toho môjho muža pošlem k Vám na preškolenie, ten môj si ani po x rokoch nezapamätá, že mám rada biele kvety, nie aby prišiel s nápadom niečo natrieť na bielo. Moja máš to doma poklad :)) a teším sa na fotky zabývaného altánku, kamenná stena mu dodá úžasnú atmosféru.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ........hmmmmm, drevené šindle......to už dnes nevidí tak často :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť