štvrtok 13. novembra 2014

DIY peeling a soľ do kúpeľa

 Čo kúpiť na okrúhle narodeniny úspešnej žene , ktorá si síce môže kúpiť takmer všetko, no  uvedomuje si čo je dôležité...  Rozhodla som sa pre drobné, kreatívne darčeky a k nim predplatné módneho časopisu. Vyrobila som peeleing a soľ z mŕtveho mora som kúpila a presypala po vrstvách mojou levanduľou zo záhradky.
                                                                 Návod na peeling :
 2 poháre kryšt.cukor,
 1 pohár kokosový olej,
 1 PL mätová esencia a do kvapky vody malinká štipka zeleného potravinárskeho farbiva. Kokosový olej je tuhý ,musíte ho rozpustiť na miernom plameni a postupne prilievať do cukru, všetko spolu miešame kým sa to nespojí. Pozrite na tú fantastickú farbu a vonia to tiež úžasne.




















Krásne tvorenie praje Erika !


5 komentárov:

  1. Vymyslela si to skvěle Eri, dárek bude mít jistě úspěch!
    A moc se mi líbí ten tvůj cirkus - tedy pardon - šapito :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné dárky a úžasné fotky !!!
    Děkuji za zastavení u mě na blogu. K tobě chodím moc ráda, protože francouzský styl miluji a je mi velkou inspirací.
    Hezký den, Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jáj Jitka ďakujem ti krásne za milý komentár, pa E.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eriko, to budou krásné dárečky. Jistě udělají velkou radost. Hezký večer Anny

    OdpovedaťOdstrániť