štvrtok 25. apríla 2013

Jesenné vence

Na  jeseň si zvyknem vždy urobiťnový veniec z hortenzie a židovskej čerešne. Minulú jeseň som však natrafila na krásny zeleno vyfarbený chmeľ, bez akýchkoľvek hrdzavých lístkov a hneď som vedela, že z neho bude ďalší veniec do zbierky.

 Jednoducho som si nazbierala za plnú tašku a ešte čerstvý som ho lepila tavnou pištoľou na slamený korpus. Po vysušení sa celá šištica rozsype, takže z nej neurobíte už nič. Iste sa pýtate, ako to ,že neopadal keď vyschol, nuž absolútne sa ho NEDOTÝKAM,  inak by naozaj celý opršal.
 Druhé kopnutie múzy bolo, keď som  na trhu zbadala nádherné farebné kytičky slamienok. Boli ešte čerstvé, nemali vysušené stonky a tak som si dve hneď kúpila. Rozobrala som slamený veniec na dve polovice, konce som zašpicatila omotaním drôtu a zeleným drôtom som postupne prichytávala menšie trsy slamienok .
  Výsledok vidíte ...výbuch farieb , podľa mňa nádhera.




 No a tie moje obligátne, mochyňa a horenzia , hortenziu prichytávam drôtom, čerstvo nastrihanú, mochyňový  veniec robím tavnou pištoľou.



Krásne tvorenie praje Erika!

3 komentáre:

  1. Erika nádherné inšpirácie na viazané vence, ja som na vence úplne ľavá. Myslím, že všetci sa majú u teba načo tešiť, priam chŕliš príspevky. Zajtra to "vypukne". Pekný večer. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľká vďaka Renatka ,chrlim len preto, že som škrečkovala veľa rokov :DDD a blogovanie som objavila až teraz, vďaka tebe a tvojmu príspevku na ružový koberček z nekonečnej priadze!!!Celkom sa bojím čo bude už o týždeň už toho nieje toľko na ukazovanie vystrieľam všetko a ...času je málo, detí veľa :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné věnečky-jsi šikulka!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť