pondelok 17. novembra 2014

Balenie darčekov

No ešte pobaliť moje DIY dary , vymyslela som to tak , že každé moje dieťa od najstaršieho po najmladšie dá oslávenkyni jednu krabičku  s darčekom, od najväčšej krabičky po najmenšiu. Krabičky som mala  z Ikea, do jednej som zabalila peeling, do druhej niečo malé sladké a do najmenšej náhrdelník s vtipným príveskom a na každú krabičku som urobila visačku s malou hádankou. Kvety k takému sviatku patria , no  vždy mi je ľúto, že zvednú a tak som v baumaxe kúpila sklenenú nádobu a do nej som naaranžovala biely cyklamén ,ťahačku a skalničku obsypala som to machom a trochu som to vylepšila striebornými ozdôbkami bohužiaľ stala sa nehoda a aranžmán mi na oslave tesne pred gratuláciou rozbili ,no čo,  aj to sa stáva...















Krásne tvorenie praje Erika !

6 komentárov:

  1. Erika, krásne darčeky, ešte krajšie zabalené a ten cyklámen s dekoráciami v skle bol úžasný. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Andrejka nuž hej bol :-):-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Originálne, ako vždy u teba,darčeky určite potešili,len škoda tej nádhery.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eri, krásné dárky si parádně zabalila, sama to mám tak ráda, vymyslela si to skvěle.
    Tak květina, to je fakt nádhera, úžasná aranž!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobré som sa zabavila. Naozaj originálne!!!! Bravo. Monika

    OdpovedaťOdstrániť