utorok 25. novembra 2014

Tapety

Príspevok o tapetách mám v pláne už dlhšie. Teraz som však natrafila na tapetu , ktorá ma vyprovokovala trochu tu o nich napísať. U nás doma som použila niekoľko značiek tapiet, niežeby som bola nejaký znalec , napíšem  iba o tom, ktoré sa  páčia mne najviac a pridávam trocha foto,  ako sa veci  u nás zmenili .
    Dve značky Eijffinger a teraz objavená Ellos ma uchvacujú . Na Eijffinger tapetách som ostala doslova závislá, výber je neskutočný, keď som robila izbu Aničke, tie modré kvety ma opantali.  Musela som ju použiť, tapeta nie je lacná, vyšla okolo 80,-€ 5 m 2, no v ostatných izbách som potom ubrala na nárokoch...  v spálni klasická Karki z Baumaxu o jej zmene  práve uvažujem , pretože som objavila nádhernú vintage tapetu od fínskej značky  Ellos, vzor je " harlekín" -čierny kosoštvorec,  namaľovaný  akoby rozpitý akvarel .  Pre mňa jednička s hviezdičkou dizajnérom tejto tapety. Použila som ju, ako vidíte aj ako "podmaz" na blogu :D  Nájdete ju v rôznych farbách od svetlunko zelenej cez modrú šedivú aj ružovú. 
V ostatných izbách -chlapčenská izba, menilo  sa to podľa veku, keď sme sa sťahovali chlapci boli v prvom a druhom ročníku na ZŠ , tak to bola voľba  tapety- autá , keď išli na druhý stupeň prehodili sme tapetu na vstavanej skrini na viac teenage... ale obe tapety boli z Baumaxu.
  Prerobená tapeta v jedálni je značka Rusch bežne dostupná v Baumaxe a aj tá za knižnicou. No musím povedať , že dizajn tej Eijffinger u Aničky je jediný , ktorý by som nevymenila resp. pre mňa ostáva veľmi vkusný aj po tých rokoch ,čo nemôžem povedať o tých lacnejších . No ak máte radi  zmenu po pár rokoch, tak potom nieje o čom hovoriť, cena rozhoduje. Čo sa týka práce s nimi nebol žiaden rozdiel medzi tými drahšími a lacnejšími. 


Ellos photo




 Ellos photo
Eijffinger photo
  Eijffinger photo
                                                                     Eijffinger photo
                                                                      Eijffinger  photo
Eijffinger tapeta






Tapety Karki











 Tapety Baumax u chlapcov





 Polepy NY nám urobila na objednávku veľmi ochotná  internetová firma zaoberajúca sa predajom tapiet , na názov si už nespomínam, no dnes vygooglite všetko..

Tapety Rusch ,jedáleň Pred a Po






























 Chodba je vymaľovaná, no takúto tapetu už dnes ľahko nájdete ,no pred tými 6- timi rokmi to bol problém a tak sme maľovali





Tapeta za knižnicou


 Krásne tvorenie praje Erika !









2 komentáre:

  1. Ahoj, mohla by si mi prosím napísať na môj mail hoffmartin123@gmail.com ? Potrebujem niekoho, kto by mi poradil so zmenou vzhľadu izby, samozrejme som ochotný aj odmeniť ťa nejakou korunkou :)

    OdpovedaťOdstrániť