sobota 8. novembra 2014

Nový skleník -Hana

Skleník je môj splnený sen ,dva roky som na aukre a vždy som sledovala skleníky, minulý mesiac mi prialo šťastie , našla som, čo som hľadala za absolútne fantastickú cenu a podarilo sa mi vyhrať dražbu. Predával ju veĺmi milý pán Rastislav, no skleník patril jeho priateľke  Hanke ,má vraj tiež slabosť pre staré veci  .Ja to beriem trocha osudovo :DD môj muž je tiež Rastislav a naša Anička mala byť Hana a tak som si povedala ,že  môj vytúžený skleník dostane  meno , Hana ! Takže ešte raz ďakujem za skvelý nákup , Hana je na prasknutie plná ,dole  je ložné prádlo ,ľany uteráky a hore deky ,vankúše ,prosto všetko, čo vyzerá krásne .Kôš ste mohli videť tu  ,vyčistený už sedí na skrini .















Krásne tvorenie praje Erika !

15 komentárov:

  1. Hana je dokonalá kráska :) ale ten okrúhly podhlavník s monogramom, aaaaach taký by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni hľadaj u mňa v záložke písanie na ľan ,tam je na neho návod je jednoduchý len topisanie mi vźdy trvá. a dakujem z a komentik pa E.

      Odstrániť
    2. Reni nemám takú založky prepač ,je to v archive máj 2013 písanie na ľan pa

      Odstrániť
  2. Milá Erika, Hanka je nádherná!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Počkala jsi si a dočkala se toho nejkrásnějšího skleníku♥:-) A obsah.. áááách samá krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika tak tú Ti úprimne závidím. Ja už dlho "potrebujem" takúto presklenú skriňu, ale som nemala zatiaľ šťastie. Je prekrásna. Náter už bol, alebo si ju Ty takto okrášľovala? Neviem sa vynadívať. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka česke aukro to je ,nie sk skus tam ,môže byť problem s dopravou , že to vyjde draho ,mne sklenik doniesli až z Prahy kamarati čo mali cestu..., a patinu už mal je naozaj zvláštna historiu mi majiteĺ nevedel povedať len že to je sklenik z nejakého bytu pod pražským hradom ... a veľmi pekne ďakujem za komentár E.

      Odstrániť
  4. Opravdu moc krásný a je hezké, že má jméno!
    Ten náš by se asi jmenovat Anička, máme ho od babičky manžela :o)
    Hezkou neděli Eri, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej Anička ? tak z nich urobíme sestry Anna a Hana :D dakujem z a komentar Helenka ! E.

      Odstrániť
  5. Tak Vám přeji ať nosí radost. Bohužel stěhování nosí i oběti :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanka ďakujem ,verím, že Vám to Rosťa nejak vynahradí :D a tiež prajem nech sa Vám spolu krásne býva .

      Odstrániť