sobota 22. novembra 2014

Patchworkova deka z Burdy

Pamätáte na  príspevok , keď som fotila deku z Burdy , že si chcem raz takú ušiť ? Minulý rok som "nastřádala" /ako sa to povie po slovensky, napadá mi nasyslila :DDD/ vhodné látky a tak som sa odhodlala  a zapísala sa do klubu patchworku . Trochu som Vás oklamala obrázkami, lebo deka nieje hotová ,iba som si vyskladala vyrezané kúsky, aby som mala predstavu, ako to bude ladiť ,ja som nadšená ,skoro ako tá z Burdy čo poviete ? Už LEN zošiť :DDD











Krásne tvorenie praje Erika !






7 komentárov:

  1. tá deka bude nádherná....tak friško do toho....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eri, už teď to vypadá moc krásně ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už teď to vypadá nádherně, Eri, tohle já neumím a tak obdivuji!!!
    Dobrou noc, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenko ,ani ja to neviem a tak som v klube patchworku :DDD vychytať to musím s nimi a potom šitie by neamlo robiť problem ,kedže šijem od puberty, tak dufam ,že to nezarieknem :DD

      Odstrániť
  4. Oh, la la!!! Daj mi prosím vedieť ako to dopadlo! Ja sa chystám na tú novú od Tildy a už ma hlavá bolí, ale veľmi sa na ňu teším. Monika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Patchworkové deky sú moje obľúbené..túto techniku som našla, keď som bola na materskej..uchvátila ma natoľko, že som si spravila kurz patchworku.. táto tvoja tiež stojí za to!

    OdpovedaťOdstrániť