sobota 30. novembra 2013

Adventný kalendár


Adventný kalendár je vec, ktorá je mimo zoznam ,zdalo sa mi namáhavé šiť ho, no zvíťazilo to , že som našla zabudnutých 12 látkových kornútkov , ktoré slúžili ako ozdoba na stromček minulý rok a tak bolo treba došiť IBA 12 ďalších :DD tak som sa do toho dala...





     


 Na zozname som mala ,tiež ,že natriem krb tabuľovou farbou , zatiaľ, kým nevieme nájsť inšpiráciu , ako ho dokončiť , ale keď som zistila ,ako to smrdí a vetrať  dlho je teraz nemožné , tak som tam kvôli foteniu pripla čierny hodvábny papier , nieje ho dosť, tak je to také nedokonalé...






Čísla sa mi už nechcelo písať a tak som ich vytlačila na staré noviny a  prichytila kovovým aranžovacím špendlíkom, ktorý ani nezbadíte . Myslím, že je to aj praktické o pár rokov ,keď deti vyrastú ich zase zrecyklujem :D 




Opäť šípkový...

 Obálky z látky sa mi veľmi páčia


Krásne tvorenie praje Erika !

6 komentárov:

  1. Suprový advenťák, líbí se mi:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páči sa mi,vyzerá to super, tú nedokonalosť s papierom som si nevšimla,keby si to nenapísala.Ja som chcela tiež ušiť ale akosi mám toho veľa rozrobeného tak to nechávam na budúci rok:) pa Tina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Perfektný je ten kalendár!!!!
    Ja ten náš pre nášho drobca už mám v pláne ušiť asi tretí rok:) no stále je len v pláne, ale snáď do 18-ky stihnem:)
    pa pááá krásny 1.a d v e n t

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Stvorila si veľmi nápaditý adventný kalendár, škoda, že si ho môžeme prezrieť len takto útržkom, ako celok musí byž nádherný. Všetky tie rozmanité "obaly" na maškrtky :) páči sa mi. Tabuľovú farbu ani nespomínaj, nedávno som robila tabuľu s nápisom čierna s bielym písmom. Jedinú čiernu som mala tú tabuľovku, smradu bolo doma teda riadne, ale už je preč. Najbližšie ju vytiahnem asi až v lete :)
    Prajem ti krásnu 1.adventnú nedeľu. Pá. Renata

    OdpovedaťOdstrániť