streda 13. novembra 2013

Kinder vajce-tortička


Tortu dlhujem môjmu prostrednému dieťaťu od 11.10. pretože som chystala tie dekorácie na bratovu svadbu , tak sme narodeniny odsunuli a tak tento víkend konečne došlo aj na oslavu .Davidko si vybral na šťastie tortu kinder a to bolo hotové omnoho rýchlejšie ,ako všetky predošlé , ktoré som doteraz upiekla. Plnka  zo salka a masla mi síce vytekala,  zabudla som ju dať schladiť, ale nejak som to zachránila ,teda chladnička to spravila.. Tak sme si na nej pochutnali ...














Torta je z dvoch korpusov , najprv som piekla svetlý a potom tmavý




 Nápis Kinder vyrezal  ručne manžel na to som nemala nervy, /ten farebn je vytlačený šablónou/  ako vždy drobnú prácu zvláda s väčším prehľadom, ako ja !



Krásne tvorenie praje Erika !

5 komentárov: