sobota 2. novembra 2013

Klobúkové krabice

Klobúkové krabice som dostala dáááávno od mojej susedy a dobrej kamošky  ešte z bloku  /Moni ešte raz vďaka !!!/ bola taká dobrosdečná , že sa o ne podelila , mala ich  6 !!! a kamošky sme boli tri , takže každá dostala 2!!! Mala som ich uložené v šatníku , kde čakali na svoju premenu. Nedávno si moja mamka kúpila brožúrku  pre patchwork   a mne tam hneď padla do oka Marseillská  technika. Tak sa pozrite ,aká je jednoduchá a výsledný efekt ..no veď posúďte sami



Pôvodne vyzerali krabice takto.

Vytlačila som si vzor a na  vlizelín / nemusí byť , len som nič iné priesvitné  nemala/ som si nakreslila iniciálky a pridala som asi 5 mm .

Hotové  otočiť na rub  látky zrkadlovo !A šijete vedľa seba tunel tak ,

aby ste cez ten tunel  pod tou tenkou látkou  vedeli navliecť hrubšiu  vlnu , ja som, ako naschvál nič doma nemala, iba háčkovaciu priadzu  a tak som ju nevliekla dvojmo cez vyšívaciu ihu s tupým hrotom, ktorá má veľké oko.

Pri šití nechávajte také drobné slučky trčať, aby sa ten tunel príliš nesťahoval , aby bola vôľa , inak sa to bude riasiť... aj sa mi to riasi ...na tej sivej látke som tú elipsu nerobila dosť voľne, nechávala som len malé slučky a tak to nevyzerá až tak dobre.





Ta dááá moje krabičky dvojičky  na jednej sú moje iniciálky na druhej dcérine .

Krásne tvorenie praje Erika!




3 komentáre:

  1. Super! Nádherné, přeji krásný podvečer :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :-) perfektnééééééé, raz darmo, máš na to (nos),
    ... vkus+ šikovné ruky, výsledok tíško závidíme.
    Mon

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika, krabice sú nádherné. Elengancia najvyššieho rangu. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť