štvrtok 7. novembra 2013

Tekvice trocha inak



Dnes som na trhu zbadala túto nádhernú  sivastú pečiarku , keď som sa pána opýtala koľko za ňu chce  povedal 12,-€ tak ma prešla chuť, išla som po auto  a keď som pána míňala , práve dával dole stopku tak som zastavila či mi ju nedá a on keď ma  znova zbadal ,vraví a dám Vám  za 7,-€ , nerozhodne stojím, už by som  aj vzala a on vraví , no dobre dám za 5,-€ . Vzniklo z nej toto a potešte sa aj ďalšími trblietavými tekvičkami...











lepiaca páska a spray













Krásne tvorenie praje Erika !

3 komentáre:

  1. tak to si dobre váhala ! inak, tú oranžovú, trblietavú som si spravila :)
    Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda, to zírám, co se dá udělat z dýní.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie tekvičky sú krásne ani som netušila, že sa dajú upraviť na toľko spôsobov.
    Rena

    OdpovedaťOdstrániť