nedeľa, 1. decembra 2013

Môj rýchly adventný veniec


Adventný veniec má byť posvätený a nielen na ozdobu k nemu patrí aj modlitba svätého ruženca , každý deň v kruhu rodiny, tak ma doma vychovávali .Tento rok som nejak nestíhala ,väčšinou uvijem veniec na slamený okrúhly veniec teraz som na drevený podnos uvila girlandu a povtláčala som ju medzi pliešky na sviečky a okraj podnosu. Medzi sviečky krásne červená jarabinka a jednoduchá stužka a ide sa na omšu.







Sivé mištičky mi doniesol manžel z Ikei v  piatok ,ako prekvapenie 





Krásne tvorenie praje Erika !


9 komentárov:

  1. Erika prajem príjemný začiatok adventu. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Andrea aj tebe a tvojej rodine prajeme pekné predvianočné obdobie Erika

      Odstrániť
  2. je krásnýýýýýýýýýýýýýýýý...poklidný adventní čas přeju...Radka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Radka rovnako prajem krásny advent E.

      Odstrániť
  3. KRÁSA.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera Eri :)) Šedé misky mám taky vyhlídnuté :)
    TWF Kami*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Eri, krása ....... adventní věneček máš nádherný ....přeji ti krásný a pohodový druhý adventní víkend .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné misky, krásné fotky, krásný advent Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to je nádherné. Přeji krásný advent plný lásky.

    OdpovedaťOdstrániť