sobota 30. novembra 2013

Giveaway

Ahojte ,tak som to všetko dokončila , takže ideme na to. Moja prvá giveaway...Podmienky som odkukala u Vás takže klasicky :

1.Zúčastniť sa môže každý , kto je členom blogu
2.Dajte vedieť na svojom blogu o mojej GA  stačí , ak obrázok umiestnite aj na bočnej lište, ak blog nemáte stačí , ak splníte bod 3.
3.Komentár pod týmto príspevkom s Vašou emailovou adresou .
Trvanie od 30.11.2013 do 5.12.2013 do 24 :00 , losujeme na Mikuláša !!!!

1.Cena prasiatko s korunkou ,hviezdička, kornútok so srdiečkom
Druhá cena - Zarážka k dverám ,hviezdička a kornútok so srdiečkom




Tretia cena- snehuliačik ,hviezdička,kornútok so srdiečkom


Giveaway parizankounavikend



            
                              Prajem Vám veľa šťastia  a krásne tvorenie !!!

30 komentárov:

  1. to si nemôžem nechať ujsť...
    janee33@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erika, krásna giveaway, chutné ceny tak skúsim šťastie. Andrea
    revedevivre@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eri, to je nádhera .... tomuhle neodolám .... Marki

    hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne, žeby skúsim šťastie aj ja?

    tinusz@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Erika, ako som uz pisala v tvojom predoslom prispevku krasne ceny tak mi neda sa neprihlasit do tvojej giveaway :) nellie7@azet.sk....Pekny zvysok vikendu...Nellie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nellie ďakujem krásne aj tebe držím palce pa .E.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Skoro som premeškala tvoju prvú giveaway a to by bola škodaaa. Pripravila si pre nás veru lákavé ceny. Tak sa hlásim do súťaže a tfuj tfuj, držim si palce. Prajem ti krásnu 1.adventnú nedeľu. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och to by ma mrzelo , že si si to nevšimla, ale si tu tak sa teším a držim palce! E.

      Odstrániť
  8. Eriko, nádherné ceny do Tvé GA jsi vytvořila...šikovné ručičky máš, opravdu!!! děkuju za možnost se také připojit a zkusit štěstíčko...krásný večer...Radka Radka.Vamberska@seznam.cz a odkaz na GA už připichuju na svůj blog :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahojky:)
    ešte som stihla , uff...už len pár dní.Tvoj obrázok už visí u mňa na blogu krásne vpravo hore:) http://ericcagabrielle.blogspot.sk/
    a členom -následníkom sa neviem stať,lebo to nefunguje už dlhšiu dobu, neviem prečo, tak som som aspoň klikla na sledovanie.
    Som zvedavá kto to vyhrá:) v živote som nič vecné nevyhrala, pa pááá...držím všetkým palce
    e.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, teším sa ,že sleduješ ,je to v pohode ,aj tebe držím palce ! E.

      Odstrániť
  10. Ahoj, krásný den, to jsou víc jak lákavé ceny, určitě se připojuji, třeba se štěstí unaví :))... Krásné dny. Ajka- bublinka.a@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Milá Erika,
    nedá mi sa nezapojiť o *Tvoje nádherné ceny, môj malý keď videl "kviča" o ničom inom mi nehovoril :-)
    a to nemá ani 2 rôčky. Možno sa šťastena usmeje i na nás.
    Prajem všetko dobré a teraz sa idem pokochať Tvojimi výtvormi.
    Pekný advent!
    Aďka a Kubko

    P.s.: Info vložím na blog, keď to bude možné, v poslednej dobe mám stále problém....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj tak prajem veľa šťastia to by bolo radosti však?! E.

      Odstrániť
  12. Erí nádherné ceny!! ráda se zůčastním.
    a.cisarova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Fandím Vám a rada by som dostala Vašu ručnú prácu.
    Veselého Mikuláša.
    m.spakovska@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásné ceny, zkusím štěstí :) helcarapotin@seznam.cz
    Krásný večer Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Erika, ja som to skoro prehliadla, takže ak stíham, sa zapájam !
    vrnk.kvcv@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Erika, aj keď sa zapájam na poslednú chvíľú.....ale stihla som.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť