štvrtok 20. februára 2014

Karlštejn

 Tak náš výlet do Prahy začal dosť neslávne za Breznom nás v absolútne absurdnom úseku  výjazd z Brezna vjazd do Valaskej v kolóne áut /nikam sme sa neponáhľali / namerali, že ideme 85 km  rýchlosťou v obci !! Kto to nepoznáte je to tiahla trasa asi 3 km a máte pocit, že ste vyšli z mesta .... nikde nič , prechod alebo iný dôvod , prečo merať jedine, ak ako dôvod rátame  nachytať a skasírovať...skoro som vyskočila z kože pokuta 200,-€ bolo mi do plaču .  Policajt bol neoblomný aj keď sme sa mu snažili vysvetliť, že máme v aute tri deti a že teda nemáme zapotreby ísť v obci  85 km jedine, že by sme nepoznali miestne pomery a mali pocit , že sme vyšli z obce?!!! Nechápal ,nechcel pochopiť.. nuž nech to  padne tomuto štátu na úžitok.


 Výlet bol plánovaný kvôli koncertu  One rebulic ,ktorý dostali naši chlapci ,ako darček od Ježiška ,koncert tu však nenájdete fotiť sa nesmelo . V sobotu  sme vyrazili na výlet na Karlštejn , bolo to nádherné .Krásne svietilo slniečko a prehliadku sme si užili. Tu sa takisto vo vnútri nesmelo fotiť tak len exteriéry .









 
Kuk  tak to som ja !

Večer sme išli na predstavenie Spejbla a Hurvínka deti mali obrovskú radosť.

 Ja som sa nemohla neodfotiť s týmto Pepkom oblečeným v MOJICH farbách ...
Na horúcu čokoládu sme zašli do kaviarne, ktorá nám prišla prvá pod ruku a zistili sme ,že je zariadená v kubistickom štýle a vraj v tomto štýle je to jediná kaviareň na svete .
Večera v Břevnovskom kláštore teda v Kláštornom šenku ,vrelo odporúčam toto boli lievance s čučoriedkovou omáčkou a domácou šľahačkou ,jedna báseň ,varia tam skvelo, ak sa chcete niekde s pôžitkom najesť tak tam určite ! O ich varenom pive by Vám porozprával ódy môj manžel !!!
Krásny deň praje Erika !
.

3 komentáre:

  1. No, nezačali jste výlet úplně nejlíp, ale jinak jste si Čechy doufám užili!
    Mimochodem, byli jste v kavárně v Domě U Černé Matky Boží, já tam mířila minulý týden a zrovna měli uzavřenou společnost...Naštěstí to do Prahy nemám tak daleko jako vy.
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno to je ona, tá kaviareň ! Tak to sme sa kúsok minuli :D Ďakujem a rovnako pozdravujem !E.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný výlet jste si udělali:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť