nedeľa 23. februára 2014

Blender pen -transfer technika

Dievčatá toto je svetový objav .Toto pero sa volá blender pen našla moja zlatá kamoška Zuzka na amazone . Objednať sa síce dá cez nich ,  kus stojí zhruba 3,-€ neviem koľko použití vydrží  , ale vyzerá , že veľa. Poštovné je strašné a tak nám ho objednala jej kamoška , ktorá žije v Anglicku a práve mala prísť na Slovensko. Verím ,že si ho nejak zaobstaráte je to bomba !!! A Zuzka si super ,ďakujem ešte raz !!! 






 Neodolala som a začala som s Veľkonočnými zajacmi  na vankúše a našla som menší vzor, tak som si vyrobila prikrývku na čajník a mám peknú sériu . Nevedela som  , ako to ozdobiť tak som to iba tak jednoducho poprešívala čiernou bavlnkou. Vankúšiky sa mi zdali fádne a tak som tam prišila ešte zamatovú mašličku .







 Vnútro z ružoveho zamatu , ktorý som objavila v partiovke za 1,5/m



 Potrebujete: 1.zrkadlovo vytlačený obrázok čím sýtejšia kvalita tým lepšie a je jedno či laser alebo atramentová 2.blender pen  3. varešku 4. tvrdú podložku /pozor, aby nemala na sebe nejakú potlač ja som použila podložku na patchwork a tá má žltý raster a blender pen rozpustil trocha  tej farby takže z rubu mám na látke sieť :DD
 Obrázok prilepíte  po obvode na látku a postupne potierate obrázok perom , robila som to po častiach  a silne po obrázku prechádzate buď rukoväťou  alebo  hornou plochou varešky , pretože prvý pokus podľa videa,  kde to urobili celé na jeden šup a iba tak jemne prešli rukoväťou nebol úspešný . Prvý raz som to robila na hrubú ľanovú látku a neprešlo to skoro vôbec, tak som papier natrela znova už po častiach  ,ale na ľan som musela ísť nakoniec hrubou silou , takže som na papier pritlačila naozaj tak , že som mala na druhý deň svalovicu . Nemusíte sa báť papier sa vôbec netrhá aj keď je mokrý .V skutočnosti je to nejaká zlúčenina ako aceton  ,takže papier nepremokol  ,iba tak vyzerá a rýchlo zase vyschol  asi do 20 sec je papier zase suchý ! Hotovo máte tak do 5 min !!! Proste svetové :D











 V pracovnom procese ...























 No a keďže som poslednú dobu  chodiaca reklama na Jysk :DDD tak opäť akcie v Jysku deka za 12,-€ no nekúp to a zajkovia z KIK za 1,5,- čo dodať ...

                                                Krásne tvorenie   Erika !









16 komentárov:

  1. J e to paráda, takto nám tu ty robíš chute na pero o ktorom len môžme snívať:)
    Krásne výrobky vznikli pod tvojimi rukami.

    Erika, ako to máš nastavené na blogu - nedajú sa fotky samostatne prezerať, keď kliknem na fotku, že si ju chcem detailnejšie pozrieť, tak mi ju dá automaticky sťahovať do pc.Máš tie fotky dosť malé, je na nich ťažko vidieť detaily s ktorými sa natrápiš, alebo je to zámer:) ?

    Krásny zbytok víkendu,

    nech sa darí
    e.g.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Erika ,nieje to zámer vôbec ! Keď kliknem ja online na nete na fotku, tak mne sa zobrazí galéria toho príspevku. Neviem skúste mi napísať ostatné ako Vám, zobrazuje môj blog. Hrozne sa trápim na blogeri pri každom príspevku, fotky mi dáva ,kde chce, rozmery neviem nijak ovplyvniť ,dáva možnosť malý stredný veľký používam stredný , nechce mi dovoliť dve fotky vedľa seba a nemám trpezlivosť zisťovať ,ako to zmeniť... ale asi budem musieť... ďakujem !! E.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. E.G.skús kliknuť na hociktorý okrem posledných dvoch obrázkov zistila som že aj mne sťahuje do PC ak kliknem na posledný a predposledný ale na ostatných sa mi zobrazí celá galéria a neviem zistiť prečo je to tak.. E.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eriko máš to opravdu divné, Klikla jsem na první fotku, automaticky se stáhla. Klikla jsem na druhou fotku, ta se mi otevřela v novém okně a nestáhla se. Dál jsem nezkoušela:-))) Nerozumím tak neporadím:-)
    Co se týče velikosti fotek, můžeš to mít takhle nastavený ve foťáku. Já to mám myslím nastavený na maximum. Jinak když dávám fotky na blog, kromě malý velký střední mám na výběr i extra velký a původní velikost. To nemáš? Já dávám původní velikost a fotky mám velké.
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vieš čo Eri, už keď si upravuješ fotky vo fotošope, tak tam si ich ulož v rovnakej veľkosti.Potom by pri vkladaní fotiek v príspevkoch mali byť rovnaké.Ja si ich vkladám postupne po jednom tak ako ich chcem mať uložené-v tom poradí (kurzor musíš mať vždy pod fotkou.
    Ale ako píšeš, naozaj keď som klikla na inú fotku ako posledné dve, tak sa mi dajú pozerať fotky zväčšené.Bola som zvedavá na tie detaily, aj tú fotku so sedačkou krásne potom vidieť!-
    pa pááá

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Erika, no veru. narobila si nám chúťky na pero, ktoré len tak jednoducho mať nemôžeme, ej bisťu! prikrývka na čajník je úžasná a s vankúšmi to ladí skvele. a celkovo veľkonočné dekorácie nakúpené v KIKu a deka v Jysku sú skvelými obchodmi, dobre si nakúpila... s tými fotočkami na blogu je to presne tak, že niektoré hádže už priamo na stiahnutie do PC a iné otvára v pohode...;) Pekný večer! Natália

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Eriko, fotky trochu zlobí, ale to by nemělo zastínit to, co je na nich - jen zírám! Super udělátko a v tvých šikovných rukách...prostě jarní bomba!
    Hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Erika, nádherné tvorenie a super pero. Už len ho zohnať. Tak spravíme prieskum, ktože je zo známych v Anglicku. Krása. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Erika, to sa tvorí, ked máš super pero!!!!
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Erika a uz si skusala odolnost obrazka ? Vyprala si to?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Nie ešte som to neprala aôe myslím že to bude ako transfer fóliou alebo s písanim akrylovkou na ruby a na30°C to pero je také acetónové takže rozp´šťa farbu z papiera látka to nasaje vyzerá to trvácne ale dám vedieť keď operiem.. Inak tá kamoška sa chystá nakúpiť vo veľkom a predávať majú internetový obchod ale s rybárskymi potrebami ,ale je tiež taká tvorilka tak to tam šupnú... tak potom dám vedieť ke´d to bude aktuálne...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dobrý večer, pozerala som Vašu prácu s blender pen, a pretože mám neterku v Anglicku, doniesla mi perá, ale tak ako to išlo Vám mne to vôbec neprenesie na látku, ani drevo, na aký papier tlačíte, ja som na klasický kancelársky, ale sa mi nedarí, ani bodka sa mi nepreniesla, kde robím chybu? Boli by ste láskavá a odpoviete mi na moju otázku, ďakujem Marta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, vôbec netuším kde robíte chybu, všetky chyby ktoré sa mi stali som som opísala v príspevku, ja som použila laserovu tlačiareň a papier som mala normálny kancelársky.Nepretlačilo sa mi to na látku ,ktorá bola veľmi hrubo tkaná -ľan ,ale aj tam sa to podarilo nie až tak kvalitne -obrázok mal taký akoby ošuntelý vintage vzhľad ,ked som potierala po častiach a veľmi veľmi silno som tlačila vareškou.Na bielu bavlnu to išlo krásne!!!pekný deň e.

      Odstrániť
    2. Ďakujem za Vašu ochotu a odpoveď, idem na to, skúsim ešte raz, ale ja mám atramentovú tlačiareň, ale niekde som čítala, že by to nemalo vadiť, prajem pekný deň M.

      Odstrániť
  13. dostanem kupit to pero aj na slovensku ci kde sa da objednat

    OdpovedaťOdstrániť