nedeľa 2. februára 2014

Deka Jysk po tretí krát -ružovo -čierna


Tak opäť vankúšiky z Jysku . Keď som videla ten vzor išli rovno do košíka  , kupovala som ich spolu s tými modrými , ktoré som Vám ukazovala minulý víkend v príspevku  , ale tieto boli ušité veľmi šlendriánsky a tak som ich vypárala a dodala ešte čiernu výpustku a až vtedy to bolo to pravé orechové .Ružové som dostala pod stromček z Ikey .
K nim som ušila aj  dve pruhované podlhovasté obliečky,  ako inak Jysk  , táto obliečka však stála asi rok ... prišlo na ňu až teraz... rozstrihla som ju na polovicu , bol to rozmer 70*90 cm a opäť vylepšila , ako  som to videla u Andrejky z Reve de vivre ... pom-pom-ami -verím , že sa neurazí je mojou večnou inšpiráciou :D
  Nová deka tiež Jysk,  ako aranžmán nesmie chýbať a rovnako biele drevené kvetináčiky boli z Jysku za babku .























Krásne tvorenie praje Erika !

















6 komentárov:

  1. To v ktorom jysku? Ja tam nikdy nic neviem najst...pre mna najmenej inspirativny obchod..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja stále chodím pri hyper tescu ale ked som si rozvrhla kolko látky mi treba na ten patchwork , išla som aj do jysku v Cassovii a tam som to vyplienila :DD takže ak si nič nenašla, tak to možno bola moja vina ,chichi , ale v pondelok už boli iba za 1,-€ tak to som nakupila plno dalších modrých ...ale niekedy tam nieje nič tak ako vravíš...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika, a prečo by som sa mala hnevať. Ja sa tiež neustále od Vás inšpirujem. Keď Ti pom-pom spravilo takú istú radosť ako mne (pretože ja som do nich zblánená a musím sa krotiť) som rada. Momentálne sa chystám na čisto biele vankúše s pom-pom. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak som rada ,ja len že to je veľmi podobné a možno to niekto berie ako opičenie... no a vďaka tebe sa snažím urobiť si v tých vankúšoch trocha poriadok , aby sa hodilo jedno k druhému... pekný deň E.

    OdpovedaťOdstrániť