štvrtok 25. februára 2016

Retrospektíva do Zuzkinej kuchyne /náter Annie Sloan/

Po mnohých otázkach od Vás, ako je Zuzka spokojná s kuchyňou natretou farbou Annie Sloan a keď som si po dlhom čase pozrela svoju štatistiku najsledovanejších príspevkov /tento príspevok má najviac zhliadnutí od začiatku blogu !/ poprosila  som Zuzku,či môžeme zase  po zhruba roku urobiť nejaké foto u nej doma. Fotky sú z mobilu, dôvod je hlúpy, foťák som zabudla zobrať :DDD Tak prepáčte! Zuzka je po roku úplne spokojná, jediné ,čo potrebuje opraviť,sú  naozaj iba kozmetické chyby na dvoch miestach, pri rúčke na horných bielych skrinkách, tam sú oderky a na  sivej lište pod hornou skrinkou tam sú mastné fľaky. Niekto sa tam pravdepodobne dotkol mastnou rukou .Zuzka to ide iba obrúsiť na tom mieste , pretrie farbou a opäť navoskuje. Oprava na 20min....Sivé skrinky sú absolútne neporušené . takže žiadne strachy, kto si chce kuchyňu takto vynoviť, aj po roku vrelo odporúčame !Ak sa chcete pozrieť, ako sme s mamkou natreli starú 20 ročnú šatníkovú čiernu skriňu z MDF /pamätáte časy po revolúcii ?  tento čierny nábytok bol absolútny trend :D dnes katastrofa... / farbou Annie Sloan a  tak vynovili vstup do haly u mojich rodičov, pozrite si zatiaľ FB ,verím, že čoskoro budem pridávať príspevok.



                                     















Tu je vidieť mastné škvrny...
 Krásne tvorenie  praje Erika !

11 komentárov:

  1. Erika ja som malovala kuchunsku linku par mesiacom po Zuzke, nasla som to na tvojom blogu. Tiez moja kuchyna ma najviac pozreti zo vsetkych prispevkov. Asi stare kuchyne ludi trapia najviac. Sokel je dost okopany ako keby bol mastny a na dvierkach co sa otvaraju denne, je odrata farba pri uchytke. Par mm. Tu chybicku som akurat pred 2 dnami malym stetcom natrela. Inak farba drzi. Vrch stola by som asi nenatierala s touto farbou.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Zita teším sa že sme ťa inšpirovalino nejak som si nevšimla tvoj príspevok idem to napraviť.Zuzka natrela už aj stol a stolicky v jedálni musim aj to zdokumentovať...čau erika

      Odstrániť
    2. A vdaka tomu, ze som nasla prispevok na blogu, tak som si povedala ze si urobim aj ja svoj blog a napisala som ti, ci je to tazke atd.....:-) a uz je to rok. Ako ten cas leti.

      Odstrániť
  2. Eri,nádhera ...děkuji za super pohled zpátky, je super ze barvička tak krásně drží, pamatuji se, že mi tenkrát ta přeměna vyrazila dech jak byla krásná ... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Marki som rada že to tak zaposobilo čau e.

      Odstrániť
  3. Erika, ja mozem po case tiez skonstatovat super spokojnost. Premena linky sa kazdemu paci a teda hlavne nam - domacim. Onedlho budu aj stolicky vynovene a aj komoda :) Su to skvele farby, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. PĚKNÉ....MŮŽU SE ZEPTAT CO JE TO ZA BARVU?DÍKY ILČA

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Chcela by som si tiež sama vyrobiť takú jedinečnú kuchyňu, tá vaša vyzerá naozaj perfektne. Bývam teraz ale v Prahe a nemám s týmito farbami ešte skúsenosti. Poradíte mi prosím kam sa obrátiť? vďaka, Maria

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na svk ju predava stránka navidieku.sk možno aj cz majú svojho predajcu skuste Google annie sloan stockist /predajcovia/ a cez youtube najdete milion postupov od Annie ako na to ...Erika

      Odstrániť
  6. Dobrý den Mária, v ČR jsou 2 prodejci, v Praze je v Karlíně, stránky mají www.oookarlin.cz. Já tam chodím pravidelně nakupovat a jestli začínáš, rádi ti poradí. Jak ale psala Erika, na youtube nalezneš mnoho návodů. Lu.

    OdpovedaťOdstrániť