sobota 7. januára 2017

"bývalá kovárna "

Pri pravidelnej návšteve mojej sestry na Beskydoch sme si s manželom všimli nádhernú  budovu z režného muriva pri ceste.Dlho bola schátraná, ale mala svoje čaro. Tento rok som si všimla ,že sa v tej budove svieti a tak som manžela poprosila, aby tam zastal... Oplatilo sa, ten nádherný domček prestavali na kaviareň s predajňou ručne vyrábaných produktov.Krásne doladený interiér , hneď som sa slečny vypytovala ... takže čo to bolo predtým ?" bývalá kovárna " kto robil interiér ? majiteľka je architektka ...čo tam plánujú ? pristavia ešte ateliéri, kde sa priamo budú vyrábať tie produkty ...
Čarovné miesto s atmosférou ...., kaviareň pri ceste za kruhovým objazdom, keď vychádzate z obce Čeladná smer Frýdek -Místek kovarna cafe atelier 








3 komentáre:

  1. Eriko, no to je skvelý tip. Nemám to až tak daleko, takže v dohledné době se tam rádi s rodinkou zatouláme. Moc se těším, díky za inspiraci :-) Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dobrý večer, děkujeme za zmínku...a jsme rádi, že se Vám u nás líbilo :) Dovolili jsme si Váš článek nasdílet na náš FB - je to v pořádku?
    Zastavte se u nás zase, budeme se těšit :)
    Romana, Kovárna Čeladná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň, :D toto naozaj stojí za zmienku ! Máte to nádherné a na jarné prázdniny sa zase zastavíme !!! Teším sa že ste to zdieľali, ani som netušila, že na to prídete, že som niečo písala.. . E.

      Odstrániť