nedeľa 17. januára 2016

Papuče pre mňa

Zima prituhla, moje nadšenie z háčkovaných papúč neopadlo a tak som si uháčkovala jedny papučky aj pre seba. Vzor je jednoduchý šesťuholník a opäť kožená podrážka. Jednoduché a efektné čo poviete? Priadza 100%  bavlna z KIK a háčik č.5 ako som robila podrážku nájdete TU .  Premýšľam , že aj  na háčkované ponožky  našijem túto koženú podrážku , aby som ich nemusela  vyzúvať  vždy, keď  potrebujem zliezť z gauča .Vzor na tieto biele pauče nájdete na konci príspevku  :D























Vzor z pinterestu

Krásne tvorenie praje Erika !

12 komentárov:

  1. Moc pěkné papučky.Krásný vzor.
    M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. SUPER Eriko!!! Úžasné a krásné. Měj se krásně Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika, tak tieto papučky sa vydarili, takisto ako tie pre Aničku. Nádhera. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkné papuče, podrážka je praktická. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Eri, jsou parádní! Nesmekají se vám ty podrážky?
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Helenka vôbec sa nešmýkajú ,ale bohužiaľ vzor na šesť uholník je dosť veľký, tak sa mi papuče vyzúvajú keď chodím, musím urobiť nejaký menší vzor 6-uholník aby boli papuťe viac obtiahnuté na nohe.

      Odstrániť
  6. Erika su prekrasneeee.Len tak dalej.ivet

    OdpovedaťOdstrániť