sobota 26. apríla 2014

Státie pre auto

Chcem Vám ukázať dve veci ,naše nové státie a nové  mega svietniky z Jysku. Státie som si presadila u manžela, keď som videla v Košiciach pri rampách pri železničnej stanici zrekonštruovanú nádhernú  tehlovú stavbu  Nostalgia Cassovia Old timer a pred ňou toto úžasné státie pre autá. Jedno státie už máme dlho, je z andezitu kladeného do betónového poteru a keďže nás na stavebnej fakulte učili aj to, že jednej hmoty na malom priestore nemôže byť veľa ,tak sme pôvodne mysleli, že do trávy zapustíme iba dva pásy stupákov pre druhé auto, no keď som uvidela podvaly zapustené do zeme a obsypané dunajským štrkom bolo rozhodnuté. K tomu som narazila na skvost aspoň podľa mňa. Tie svietniky v Jysku... ááách a tak som vyčkala na zľavu a ...










A sadila som živý plot a sadila a nosila ďalšie fúriky hliny a sadila a môj muž zase nieje doma a sadila  a  snáď Vám raz budem môcť ukázať čo robil on , kým ja som robila doma. Prezradím, že sa podieľa na nádhernej stavbe Hypoarény v Šamoríne, určite by sa Vám to páčilo, no investor zatiaľ nedal súhlas...
Krásne tvorenie praje Erika !

5 komentárov:

  1. Erika, tento príspevok je pre mňa ten naj....urobila si si krásne miestečko pre auto...určite sa budem inšpirovať...ale prečo si pred ten nádherný kamenný múr sadila živý plot?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dovodov je viac,v skutocnosti az na fotke tu v prispevku sa ukazala jeho krasa,je totiz uplne rozsypany,ma iba 40cm a ide po nom zltaplynova rura,tu som uspesne nezachytilana foto, ten mur je susedov dom a tvori hranicu nasich pozemkov,ak by ho vyspravil bude to naaadherne ale on to chce zateplit polystyrenom...

      Odstrániť
  2. To je uplne luxusne miestecko po auto! Naadhera!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stání pro auto je krásné! A lampiony taktéž!! Já bych tam chodila stát místo auta sama :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Erika, krásne státie pre autá... Ja som tiež túžila mať štrkovú príjazdovú cestu... Škoda, že u nás zvíťazila funkčnosť, lebo je to naozaj úžasné... A.

    OdpovedaťOdstrániť