nedeľa 31. mája 2015

že modelka ...

Dievčatá tak túto sobotu som si to dokonale užila. Odette Fedorová, ktorá mi šila šaty a  videli ste ich TU , ma poprosila či by som na jej prehliadke modelov v rámci akcie Cassovia clasic , predviedla aj tie moje šaty. Líčenie ,účes , foto od profesionálov  a deň voľna, povedali by ste nie ? :DDD  Malo to aj jedno mínus,  to predvedenie sa, pred toľkými ľudmi . Bože absolútne si nepamätám, či som sa zastavila ,ako som mala, snažila som usmievať od ucha k uchu, čo sa po pár metroch zmenilo na silený úškrn :DDDD  schválne si to skúste, usmievať sa min 2 min ,aby to vyzeralo prirodzene , ale je to jedno ...nespadla som.. mám z toho zmiešané pocity, ale dala som to. Pár foto...Autá som nevedela fotiť  a tak som si požičala pár foto od Cassovia oldtimer, dúfam , že im to nebude vadiť...autá to boli nádherné ,posledné foto je Rolls Royce,  stojí neuveriteľných 5 mil.eur a majiteľ je pán z Michaloviec.. jedno obrovské wau...




čakanie...



backstage...


Naša prekrásna kaderníčka  Silvia !

Šaty, ktoré u mňa v ten deň vyhrali...                            Vizáž , ktorá ma uchvátila...






 

Pár fotiek z mobilu...

Vydarená rekonštrukcia kasární -Kultur park, kde sme predvádzali

 Zdroj :cassovia oldtimer


 No a Roll Royce !








Krásny týždeň praje Erika !














16 komentárov:

  1. Čo dodať Erika, v šatách Ti to nádherne svedčí a krásna si Ty i Tvoje šaty. Aspoň máš o skúsenosť viac a zažila si pekný deň. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj Andrea ,ďakujem za milé slová ,zažila som deň s obyčajnými ženami, ktoré podľahli čaru Odkinej módy a bolo to veľmi príjemné ,milé na aj zdĺhavé ,nervózne :D ale som rada ,že som to skúsila ,čau e.

      Odstrániť
  2. Eriko, také nemám co dodat. Můžeš se tím živit! Krásné dny Inka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Inka ďakujem ti veľmi pekne , ja som práve zistila, že tým sa živiť nieje fakt jednoduché :DDD ale krásna skúsenosť ! e

      Odstrániť
  3. Erika, budem sa len opakovať po Andrejke- veľmi ti to pristalo- želám ti čo najviac takých pekných dní a vzrušujúcich zážitkov!
    Tvoj blog nemá chybu...
    Marta♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Erika uuuuzasne,naozaj krasne,nadherny zazitok a mnoho krasnych siat.....no tie tvoje su bozske :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Waaau ;o) krasna modelka a aj model. Saty su naaadherne. Katka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eri, nemám slov - krásné ženy, krásné šaty, nádherné prostředí a ty auta... to musely být zážitky!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie šaty aj s topánkami som obdivovala v inom tvojom príspevku, pristalo ti to. Tie autá som obdivovala v mestskom parku, keby som vedela....?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. To je pecka Erika! Velmi ti to pristane a zazitok to musel byt uzasny ♥ Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  9. waaauuuuuu! tak toto snáď ani komentár nepotrebuje... iba sa kochať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Eri krasny zazitok, saty super aj modelka... bola by som ta prisla podporit ale neskoro som sa dozvedela, pa

    OdpovedaťOdstrániť