štvrtok, 14. mája 2015

Dnes v námorníckom

Včera som zašla do  KIK a našla som bielu mikinu s modrými pruhmi za 8,-€ a dlhočizný cardigan z tenkej pleteniny tmavo modrej farby za 14,- moja obľubená kombinácia, ktorou nič nepokazím.... obe veci v kvalite, ktorá sa mi veľmi páči.Nepotrebujem drahé veci , pri troch deťoch  viem veľmi oceniť, ak sú šaty lacné ... A tak som si ráno požičala od Aničky "bižu"s Minnie dala som si svoje obľúbené "letné" náušnice a s chorou Aničkou hor sa do práce.




                                                                                                                                                                                                 Krásne tvorenie praje Erika !

7 komentárov:

  1. Jeee..krasne,svieze..asi sa aj ja pre tu mikinku vratim...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné, tiež mám rada tieto námornícke kombinácie. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento štýl je aj mojim obľúbeným. Chýbajú mi len červené topánočky :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uzasna kombinacia, dakujem za typ.No budem musiet akoze Anicke dokupit taku peknu bizu...velmi sa mi to paci a o to viac ked clovek dokaze aj z mala vycarit luxus :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Eriko, moc hezké! Navy styl miluji, nikdy se neokouká, je to prostě dokonalá klasika.
    Hezkou sobotu přeji, Helena

    OdpovedaťOdstrániť