sobota 16. mája 2015

Amsterdam

Túto deku som uháčkovala z darovanej vlny Amsterdam.  Vlna ešte z Prioru ... krásne socíkove vinetky , keby vedela rozprávať :DDD  Vlnu mi darovala, ako mnohé iné veci, sestra môjho dedka/ okrem nej už nikto z menovaných nežije/ a vlna bola na sveter pre dvojča mojej babky , ešte čítate ? :D Sveter mala pre ňu pliesť práve sestra môjho dedka,  no nič, už Vás nechám :DD  Vlna  bola veľa krát preseknutá, akoby  stroj vlnu zle navil... takže deka má plno uzlov, ale mne to nevadí . Milujem , že sú to veci s históriou a vlna mi určite vydrží dlho . Nádherne hreje, plánujem ju používať v altánku, predsa len dosť hryzie, tak to bude prikrývka na oblečenie. Minula som úplne všetko aj vďaka tomu , že mi Zuzka poradila, aby som na konce nerobila klasické oblúčiky, ale bombuľky a veľmi sa mi  to spolu páči . Uháčkovala som ju počas hokeja, keď hrali naši ,veľmi príjemne strávený čas, hokej, ako podmaz môžem , futbal nie !









Moje dva nové koše z bazoša vybavila Zuzka, tak dvakrát vďaka Zuzi !

Krásne tvorenie praje Erika !

11 komentárov:

  1. A kedy smer bratislava? Musim konecne rozbehnut to stratko

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eri je dokonalá. Smekám. Měj krásný sobotní večer, T.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika, pobavila ma história vlny teda. :):)
    Deka je super! Zdravím. Dana:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. História vlny je vskutku dlhá a deka z nej nádherná. Páčia sa mi veľmi tie bambule v rohoch. Koše vrelo doporučujem. Sama mám doma dva a je to super mať kam odložiť deky a vankúše. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opat raz nadherna deka tvojej vyroby... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pekna historia jednej vlny. A deka je krasna. Hadam sa aj ja naucim hackovat, aspon zaklady. Zelam pekne dni Katka.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super deka Erika,Kedy to všetko stíhaš?Tie bambulky v rohoch super nápad.bodky a bambuľly môj obľubený vzor.Veľa zdaru.Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Erika, je prekrasna :-) A nadherny vzor si vybrala...maj sa krasne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Je krasna Eri ... len co na nu kuknes uz hreje :DD a kosik stylovy

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Eri nemáš zač som rada,že ti robím radosť za málo evricok veľa musiky.

    OdpovedaťOdstrániť