pondelok 20. marca 2017

Jar? Narodky?

Zase jar? Zase narodky ? Nechápem... ako, kedy sa to deje :DDD to ja žijem ten život  ? Rýchle je to na mňa tento rok, extrémne rýchlo ubehol ROK  od mojich 40-tich k narodenín k 41-vým :DDD Adam má 16 rokov!
   Tento rok som nestihla ani nijak kreatívne nazdobiť stôl, ani torty neboli náročné, no, až na ganache -pomóóóc ! Robila som torty podĺa Marty z blogu The story of a cake robila som vanilkovú s mascarpone- bazovým krémom  a Ferrero Rocher tortu obe veľmi  chutné, len tá poleva na tú vanilkovú tortu... Roztopenie van.čokolády a zmiešanie so smotanou nevyšlo. Bolo to také riedke/recept som  úzkostlivo dodržiavala!/ , že mi to celé stieklo dole z torty :DD tak som to utrela a roztopila čokoládu a už žiadnu smotanu a toto už pekne stieklo a stuhlo, len tá čokoláda sa pri krájaní lámala... 

 Vtipný dar pre mužíčka musí byť, ten si pozrite  vo fotkách ;D zase Asos

     No a jar má u mňa doma taký pomalší nábeh, klasické dekorácie "Tilda"  ktoré milujem, už sú rozmiestnené, ale niečo navyše by som chcela, ale nič mi nenapadá, okrem  rozmiestnenia ulít slimákov, ktoré môj muž s chuťou zjedol ,ble, ble, ble :DDD

    A namotávka na koniec- mám nový konferenčný stolík uahahahaaha ,neviem, ako ho nafotiť do príspevku, ešte si dávam čas .Veľmi sa z neho teším ! Tak snáď čoskoro urobím príspevok .

 






















           SOAK IN SAFETY :DDD môj manžel sa veľmi rád kúpe :D neodolala som tomuto vtípku
                                                          Krásne tvorenie praje Erika !

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára