utorok 24. mája 2016

Personalizovaný náramok

Objavila som stránku http://www.notonthehighstreet.com/ ktorá je plná osobných darčekov na rôzne príležitosti. Najviac ma momentálne zaujímali práve náramky s menami.  Veľmi som túžila po niečom takom a tieto náramky sú pre mňa originálny šperk so symbolikou. No priznám sa, že som najprv objavila košičanku, ktorá je nesmierne šikovná a svojimi úžasnými šperkami pre deti a ich mamy NEVA OSLO ,oslovila také zvučné mená, ako Eva Herzigová, alebo  princeznú Mette- Marit . Tento level je momentálne pre mňa, pri troch deťoch/troch náramkoch/ nad moje pomery , no som nadšená z príbehu Zuzany Spustovej a určite si raz doprajem aj šperky od nej.
    Dobrou variantou je stránka notonthehighstreet.Nájdete tu  veľa originálnych darov , ktoré si viete vybrať  podľa príležitosti, alebo osoby / otec ,mama ,dcéra, syn ,teeneger /ktorej to chcete venovať alebo podľa záľuby obdarovanej osoby . Našla som golfistu ,záhradníka,cyklistu... čo len chcete :D
Tetovanie by som si nikdy nedala, ale ak nejakou veľkou náhodou áno, :D tak jedine mená mojich detí...no tieto náramky s vygravírovanými menami mojich detí mi tento rozmar dokonale vynahrádzajú ...tetovanie nehrozí :D
   Pozrite si určite aj dary na svadbu, mňa očarilo napr. mramorové denko s gravírovaným dátumom svadby. Určite sa tu budem zastavovať častejšie a hľadať originálne dary pre tieto špeciálne príležitosti.







Krásne tvorenie praje Erika !

2 komentáre:

  1. Jeeej, tie sú nádhernééé, budem tam musieť posnoriť , lebo sa mi tie náramky neskutočne páčia!

    OdpovedaťOdstrániť