utorok 9. februára 2016

Háčkovaná brošňa

Je po návšteve tak môžem ukázať, čo som uháčkovala pre kamošku Luciu. Najprv som urobila nákrčník, ale bol taký fádny , tak som rozmýšľala, ako ho ozvláštniť a napadla mi brošňa. Mala som šité srdiečka , ktoré ste u mňa mohli vidieť už viac krát , keď som robila giveaway aj pri vianočných dekoráciách. Teraz som na srdiečko nalepila zicherku, ale chcela som aj niečo romantickejšie a našla som návod na háčkovaný kvet. Tak som urobila hneď dve brošne, nikdy neviem urobiť iba jednu vec, vždy je to minimálne pár, je to už zvyk...keď už robím, tak viac, aby sa to oplatilo, alebo čo, neviem ... :D
  No a kúpila som si v zĺave zvláštnu pelerínu s kabátovou fazónkou v Mangu. Milujem dramatické kontrasty a  biela blúza s čiernou pelerínou je pre mňa kombinácia, ako stvorená, ale z času na čas si tam určite pripnem aj moju novú romantickú brošňu !






                                                            Jednoduchšia verzia so srdiečkom




Páči sa mi, že tie vecičky nie sú prišité, ale dajú sa  kombinovať podľa nálady a oblečenia.

Krásne tvorenie praje Erika!


1 komentár:

  1. Erika tak to bol fakt skvelý darček. Neutrálny šedý nákrčník a podľa nálady množstvo prvkov na oživenie. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť