utorok 22. septembra 2015

Rodinné foto

Po roku som opäť poprosila o rodinné fotky od fotografky , ktorá je z Nového Mesta nad Váhom a do Košíc chodí fotiť na dva dni ,vždy začiatkom leta. Zorganizuje si 12 fotení na jeden deň, vždy na rovnakom mieste v prírode na okraji Košíc. Vždy sa prihlásia noví ľudia a tak nevadí , že prostredie sa nemení , no ja som minulý rok  bola taká spokojná  , že som chcela aj tento rok, ale inak a na inom mieste. Vyšlo to náhodne tak , že Simona mala miestečko už len posledný termín v ten deň a to bolo super  ! Presvedčila som ju aby prišla k nám domov , že ju priveziem a že to všetko prichystám na tématické fotenie .  Jedinú chybu to malo , že chlapci už boli na prázdninách a tak je na fotkách iba Anička,  no oni to neľutovali, dosť im leziem na nervy  :D ale potom tie fotky, to už si radi pozerajú... Simona donútila muža zapáliť si cigaru, ktorá má minimálne 20 rokov. Sušili sme ju doma/ a nechápem, že pri sťahovaní som ju nevyhodila :DDD / v šuflíku a nevedeli sme načo, tak  Simona nám ukázala dôvod . Nasmiali sme sa teda poriadne ,všetko nám prišlo neprirodzené a divné, no dúfam ,že na fotkách to už vidieť nieje.Tak sa pozrite ,ako sme to spolu zvládli .









No a my naštylizovaní zaľúbenci  :DDD 
Máme teraz v októbri 15 výročie svadby a spolu sme 22 rokov,  tak som taká šťastná ,že nám toto Pán Boh doprial . Nepokladám to za samozrejmé .Veľa mojich a viem, že aj mužových rozhodnutí sú kompromisy, ktoré sme, ale ochotní jeden pre druhého robiť a to je veľká vec, myslieť spôsobom,  nie čo chcem ja, ale čo chceš ty a ak takto uvažujeme obaja, vychádzame si vlastne v ústrety. 
Ďakujem svojej rodine .
Krásne jesenné dni  Vám praje Erika !

10 komentárov:

  1. Keď raz budem mať deti, zavediem aj ja podobný nápad spoločného umeleckého fotenia.
    Vy ste krásna rodinka. Cigara bola ešte dobrá? Lebo bez uloženia v humidore si svoju kvalitu obávam sa neudržala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Slávka, v humidore ?:DDD idem si vygúgliť čo to je ...predpokaldaám, že špeci obal na cigaru ,mnooo v niečom takom to bolo zabalené ,ale či tá chuť zodpovedala tomu ,ako to má chutiť resp.smrdieť :D to neviem, muž nefajčí , ja nefajčím ,típli sme to okamžite :D a ďakujem veľmi pekne za komentár

      Odstrániť
  2. Krásný blog!Je u vás moc milo.Hezké podzimní dny přeje Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné snímky.
    Zvláště ten poslední ♥
    Pa M.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky a krásná rodinka !!!
    Jitka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Erika nie je nad spokojnú rodinku. A tá Vaša teda vyzerá super. Krásne fotky. Škoda len, že ja by som asi môjho muža na niečo takéto nenahovorila. Strašne nerád sa fotí, ale za to fotí veľmi rád. Tak budem skúšať, či sa mi to nepodarí. Takéto fotky by som mala strašne rada aj ja vo svojom rodinnom albume. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúšaj to Andrea ! Prvé fotenie bolo keď Anička bola bábo a to som sa teda napočúvala ...naozaj nepoznám chlapa ktorý by toto absolvoval rád ,no ako píšem sú to ústupky, ktoré mi môj muž robí a som mu za to nesmierne vďačná, no ani toto fotenie nebolo bez frflania :DDD a dakujem za milý komentár

      Odstrániť
  6. Eri, nádhera ..... super fotky !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wau..ste krásni... a tá tvoja červená tylová sukňa! Asi si takú zoženiem...

    OdpovedaťOdstrániť