utorok 17. marca 2015

Z deky... kabát



Tak toto je trocha dlhší príbeh.  Pred rokom som si kúpila látku na jarný nepodšívaný oversize kabát , podľa strihu z Burdy . Chcela som zelený kabát, taký , ako bol v Burde  . No to čo som si kúpila /nechcela som vidieť realitu , chcela som zelenýýýý a basta/ bola  zelená farba, akú má filc na maturitnom stole ,vedela som to , no moja utkvelá predstava o tom, že to musí byť zelená ma dostala...prišla som domov a muž mi vraví  : Odkiaľ máš ten maturitný obrus ?!...
              Tak som síce začala šiť , ale kabát vyzeral otrasne, tak som ho na rok odložila  a pred týždňom som sa odhodlala , že ho vyhodím . Ako som ho vzala do ruky , nič z môjho znechutenia sa nezmenilo , ale bleslo mi hlavou, že ten úžasný oversize strih, by  vyzeral skvele z látky, určenej na moju "pánsku  deku " a tak som to predvčerom večer vystrihla, rýchlo spichla telo kabáta a golier a vedela , že to je ONO ! A tak som tri večery pokračovala a tu je výsledok. Kabát bol s opaskom, no mne tento štýl nesedí, som bokatá a tak som si vymyslela trocha praktickejšie riešenie, aby ma aj na jar kabát zahrial. Do ramenného švu a pod prsia som vložila remene, ktoré Zuzka použila , ako kuchynské rúčky v príspevku "Zuzkina kuchyňa" :DDD  Na remienky som zaťažená, mám ich aj na jarných čižmičkách a spolu s novým kabátom sa mi to veľmi páči . Cena kabátu ? Tri eurá vlnená látka s rybou kosťou /sekáč/ a 4 eurá podšívka !






















Krásne  tvorenie praje Erika !


11 komentárov:

  1. Erika, veď Ty si "multifunkčná žena". Čo si zaumieniš, to spravíš. Kabát je nádherný, perfektný strih. Presne niečo také by som potrebovala. Naozaj skvelá práca. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Si šikovná Erika, podaril sa ti trendový kúsok !

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj mne sa páči, si šikulka :)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ste také zlaté, ďakujem , že si dáte námahu a necháte mi tu komentár ! e.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Eriko, je zírám, vypadá dokonale!
    Měj hezké odpoledne, u nás je tak na svetřík :o)
    Pa, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eri, kabat je super a ma ten spravny smrnc.
    ... na tu cast o cene... Cha-cha, to je dobre! prosim dezaktivuj sluzbu "translator" ... lebo clovek neuveri :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Eriko tak ten je teda povedený, jsi fakt moc šikovná, přesně něco takového by se mi líbilo.
    krásný den Majka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Erika, ty si TOP :-) Je to dokonale :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten kabát sa naozaj podaril. Nemá chybu, tie kožené pracky. Najväčšia pochvala pre mňa je, keď mi niekto povie že ako z obchodu. Erika ten kabát je ako z obchodu :-) Čo z obchodu? - KRAJŠÍ :-)

    OdpovedaťOdstrániť