sobota 6. decembra 2014

Rumpeľ a imelo


Rumpeľ ,u nás aj rajbačka. Aj toto /viete čo to je ?/ som dostala od mojej zlatej bývalej kolegyne ,opýtala sa chceš ? Chcem ! Čo však s tým , myslela som , že do altánku , no keď som to umyla, zistila som, že rumpeľ je z čierneho kovu a tak mi napadlo ,opýtať sa v papiernictve na biele pero a mali ...takže som zalovila na pintereste a našla som túto chutnú imelovú vetvičku .Trocha ťažšie sa kreslilo, lebo je to vlnovkové ,ale celkom sa to podarilo .Vytešujem sa z originálnej vianočnej dekorácie.





















Biele pero schneider ťažšie sa zmýva,  z lesklej plochy to ide, no na tabuli z dreva ,ostávajú vzory...takže odporúčam skôr na čierny kov alebo sklo natreté tabuľovou farbou


Keď ja idem na imelo a na šípky ...málo doniesť nedokážem :DDD


Krásne tvorenie praje Erika !

8 komentárov: