utorok 17. júna 2014

Kreslo

Toto kreslo všetci poznáte ,ja som ho kedysi natrela na bielo a na boky rúčok som nalepila mušličky, látku som vymenila za bielo modrú pruhovanú a bola som nadšená .To bolo pred 6 timi rokmi, ešte sme nemali domček a môj vkus bol, aký bol :D
Došlo na kreslo ...Zuzička moja ,veľmi pekne ti opäť ďakujem za ľan , dostala som ho asi tak milión a moje šťastie je neopísateľné. Medzi ľanom bolo aj vrece, ktoré malo votkané čierne pruhy a tak som opäť blender perom pretlačila obrázky a prispinkovala novú látku ,všetko nadbytočné išlo preč šmirgľom, fuj bola to hrozná robota .











Krásne tvorenie praje Erika !









2 komentáre:

  1. ...júúúúúúj....parádne!!! Erika, ako píšeš tiež som prerábala už raz zreparované kreslo.
    Jana
    Erika, blender pero sa dá zohnať aj u nás, alebo len v Anglicku?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka ja viem tvojej si pamätám !!! Blender zaťiaľ nikde tu neviem zohnať ,takže len Anglicko ,ale už sa môžem podeliť o skúsenosť kúpiť väčšie balenie ,my sme vzali 6 ks v balení , každá po tri a ja som jedno darovala sestre ,no nevydrží veľa, prvé pero som použila na zajacov na vankúše ,druhý krát na stoličku, a tretí krát som opravila nápis na rohožke a štvrtý krát som išla robiť to kreslo a už pero vysychalo, tak som myslela ,že použijem druhé no to tiež rýchlo vysychalo, tak som bola nemilo prekvapená že aj ked nepoužívané postojí a vysychá ...ale nakoniec som to robila, tak že som urobila jednú plôšku pero zavrela a použila druhé pero a prvé pol minuty odpočívalo a tak to išlo, ako si odpočinulo tak bolo zase uplne vlhké .Možno tým že to boli veľké obrázky no som zvedavá koľko stými perami ešte dokážem urobiť...

    OdpovedaťOdstrániť