pondelok 16. septembra 2013

Narodeninová ..opäť


Tak prešiel rok a ja zase pečiem Aničke ani sa nenazdám a budem jej piecť svadobnú :DD ,pozrite si pár inšpirácií ,ja sa tiež inšpirujem , môj brat sa totiž bude o mesiac ženiť !!! Potom malý kuk aj  na tú moju narodeninovú...



















Rozhodla som sa urobiť dúhovú, recept na korpus "červený zamat" je  tu  a iba som vymenila farby do tekutej zložky torty...




Tu vidno, že so spodným poťahom som sa veľmi netrápila , prekryje sa fodričkami.. ako ich vyrobiť nájdete tu alebo tu ja som použila  ten návod v poradí druhý -z kruhu v tvare kvietka vytláčate lupienky

Ja by som ju nechala takto , no oslávenkyňa si objednala Rapunzel... tak to sa nedalo nesplniť







Tak toto bola moja predloha.. ja viem až tak sa nepodobá ...snaha bola :DDD

a toto z nej ostalo...bolo nás na ňu 15....






Nohy hore a poďme papať! 
Krásne tvorenie  praje Erika !

5 komentárov:

  1. ahojky, dort je luxusní !!! Princezna na vlásku je autentická. Všechno nejlepší přeji!!! Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erika ty si šikulka. Tortá je nádherná. Dcérka pri nej vyzerá ako ozajstná nevesta. Prajem jej veľa lásky v živote. A teraz idem pozrieť ten korpus. Díki za recept. Inak máš môj obdiv pri práci s marcipánom. Viem aká je s ním prplačka. &Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eri, to je překrásný dort, moc se ti povedl .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť