utorok 28. marca 2017

COFFEE TABLE

Po ôsmych rokoch v dome, sme sa rozkývali, zhodli sa čo sa nám páči a vyčkali kým si na to naši kamoši z No discipline art nájdu čas.   Príspevok  o tom, aký konferenčný stolík by som chcela bol TU no ideálny bol pre mňa na koniec stolík, ktorý som uvidela v knihe Tilda Homemade and Happy. 
  Kovový rám a doska stola rozdelená na 4 časti vyložená dubovými doskami. Naša kresba vykladania je jednoduchá, ten originál stolík "Tilda" /foto úplne dole/ sa mi páči ešte viac, je rustikálnejší, ale chalani sa rozhodli v rámci zjednodušenia  prác, pre toto jednoduchšie kladenie, je to viac industriál. Určite sa to do našej obývačky hodí viac. Obývačka ani náhodou nieje v štýle vintage :D   Sedačka a knižnica spolu s krbom z Kortenu  sú plán môjho muža, ktorý moje starinky až tak nemusí. Ale ja som tiež taký nerozhodný človek, mne sa páčia oba štýly len som trochu viac priklonená k vintage :DDD a tak si tie svoje predstavy prenášam do ostatných kútov domu :DDD

 Veľmi, veľmi sa  z neho teším ! Ten PRIESTOR /1*1m/ na VŠETKY moje čačky - mačky :D ďakujem patrí chalanom, ale aj môjmu mužovi, ktorý im to zadal na výrobu - po roku, odkedy padlo rozhodnutie, aký stolík chceme:D 
  A zoznam ani zďaleka nekončí :D poviem iba, že môj muž sa hecol a ďalší príspevok bude veľmi farebný, kto ma zdieľa na FB tak prvú fotečku som už vyhodila ;D





















Photo Tone Finnanger
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tilda homemade and happy
Krásne tvorenie praje Erika !

2 komentáre:

  1. Je perfektný. My sme sa tiež zatiaľ s manželom nezhodli na konferenčnom stolíku, takže žiadny nemáme. Používame podložku pod nohy z Ikea... Som zvedavá, či sa nám podarí zladiť naše predstavy, pretože každý máme svoju. Ale na takýto podobný by som ho možno ukecala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erika úplne chápem tvoju radosť, je to dobrý pocit keď si človek niečo vysníva a potom sa to splní. Uži si stolíka. Podľa mňa aj keď máš rada vintage, to drevo zo stolíka tie dva štýly spojil. A samozrejme krásne dekorácie, podušky vyšívané.
    Krásny slnečný deň prajem.

    OdpovedaťOdstrániť