utorok 29. marca 2016

40-tka

Iba pár nápadov, ak si budete chcieť oslavu nejak vylepšiť... Z Pinterestu som si vytlačila fúzy,korunky, pusinky a klobúčiky. Celú A4 s vytlačenými motívmi som nalepila na tvrdý papier a až tak vystrihla. Zlatý  papier s gliterkami som kúpila v normálnom papiernictve, bol tvrdý a tak som rovno na neho obkreslila korunky. Tavnou pištoľou som prilepila špilky na tieto motívy a už len nahovoriť rodinu , aby sa s tým odfotili, to bol najväčší problém.
                                            No a ústa sme si utierali sto eurovkami :DDD
  S tortou som zase raz bojovala ,objednala som si jedlé zlato v plátkoch a mala som predstavu , že tortu potiahnem a okraje ozlátim, no okraje mali byť krásne pravouhlé ! Keď som dokončila poťahovanie, môj muž mi vraví " pekná futbalová lopta " no poraziť ma išlo, neviem, kde robím chybu, korpusy sú pravouhlé, no keď začnem plniť /plnka je z mrazáku /  ...  už je to krivé  a pravý uhol na marcipáne  medzi povrchom a zvislou stenou torty sa mi  zatiaľ nepodaril ani raz. No je pravda, že som si nepozerala žiadne video ,určite je na to grif ... takže to zachraňovali sviečky a trocha zeleného eukaliptu a už som sa netrápila. TU je ten GRIF ale prečo to hľadám , až keď je moja torta ako lopta ?!?!?!    Dala som nám ešte vyrobiť tričká, aby sme mali pamiatku ..a potom som si už len užívala 25 účastníkov zájazdu :D






















                                              Môj muž so sestrou , no nepristane jej to !


         
Krásne tvorenie praje Erika !

10 komentárov:

  1. Erika si riadna výmyselníčka. Krásna je i torta a sviečok bolo naozaj 40? Krásne to vyzeralo všetko. Si šikulka veliká. Ešte raz všetko najlepšie prajem. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Andrea ,ďakujem ;D a bolo ich iba 36 viac som doma nemala, ale nikto to nerátal :D

      Odstrániť
  2. Erika si úžasne nápaditá, tie fúzy, okuliare a všetko vyzerá úplne úžasne a originálne. Tvoje príspevky sú pre mňa obrovskou motiváciou... ďakujem za každý jeden a prajem všetko dobré....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Erika ako vzdy neskutocny napad.Torta krasna a urcite aj vyborna.Prajem este raz vsetko najjj k "40",hlavne vela zdravicka a este aspon raz tolko energi co mas.papa Ivet.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eri, oslava v pravdě velkolepá! Přeji ti hlavně pevné zdraví, krásnou a milující rodinu máš, ostatní si někde pořídíš!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Erika, ta torta vyzera uzasne, cierna so zlatou je super, rovnako aj ostatne dekoracie...suoer napady A tie tricka nemaju chybu...Prave uvazujem, ze by som nejake dala vyrobit priatelovi k narodkam... Mozem sa opytat, kde si dala vyrobit tie vase? Chcela by som totiz overeneho dodavatela... :-) Dakujem. Natalia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Natalia ďakujem takéto. Komenty ma tesia najviac ze som niekoho inšpirovala vďaka! Tričká mi urobili v copyvaite v Košiciach neviem či ste odtiaľto no funguje tobtak ze som na usb kluči doniesla obrazky ako by to malo vyzerať oni si to v grafickom programe svojom upravili a na tričká natavili tu foliu tricka majú tiež na výber a v roznej kvalite ja mam zenske S slimove s elastanom som max. Spokojna cena za cele bola 13€/ks;D

      Odstrániť
  6. Musela to byt zabava, ta vasa oslava! Vsetko sa mi paci, aj torta!!!
    Jolana z http://yellowhouseideas.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. oneskorene ale vsetko naj prajem a krasna vyzdoba :)

    OdpovedaťOdstrániť