utorok 17. novembra 2015

Háčkované newborn čiapočky

Voľný deň som využila aj na uháčkovanie čiapočky pre Luciu.Od  nej  som minulý rok pred Vianocami dostala okrem iného aj nádherný paroh, ktorý ma veľmi potešil . Lucia má každú chvíľu termín, po dvoch chlapčekoch bude dievčatko, tak verím , že ju čiapočky potešia. Vzor som našla TU čiapka n a obrázku z pinterestu je obrátená  naruby, mne sa viac páčila z lícovej strany. Biela je háčik č.8, ružová má viac  posledných riadkov, oproti vzoru z pintu a je to na háčiku č.3,5 Ten uzol som dosiahla iba tým, že som vo vzore po riadku č.2 robila dookola iba KS bez pridávania a urobila som 23 riadkov -ten culík bol dosť dlhý na zauzlenie a potom som pokračovala vo vzore od riadku č.3




Krásne tvorenie praje Erika !

1 komentár:

  1. Eri, jsou kouzelné! Holčička bude jako princezna.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovedaťOdstrániť