pondelok 5. októbra 2015

Ideš Sagan...

na mňa pokrikovali na mojej štafetovej štvrťke 12 km, pretože som si takticky :DDD obliekla reklamné tričko od T-comu S4GAN a urobila som dobre. Čo som nestihla natrénovať, mi perfektne vynahradili  ľudia povzbudzujúci na trati. Dostala som toľko ohlasov, pokrikov ideš Sagan ... , alebo aha Saganka :DDD , že sa mi bežalo, ako keby som nemala nohy  . Môj čas 1:12 na 12 km a pace 6,04 min/km je môj najlepší výkon do teraz . Nehnala som sa za výsledkom, ale milo ma prekvapilo ,že som sa zlepšila o celú minútu . A ako bonus mi moja aplikácia ukázala 405 zabehnutých km  za ten rok a pri troch deťoch je toto pre mňa úplne naj správa :D.
Tak naspäť na trať...Fantastická atmosféra na trati , počasie vyšlo, hudobné stage popri trati boli tiež jeden geniálny nápad.Pri poslednom , pred Tabačkou,  som si normálne zatancovala, tá hudba je akoby Vás niekto doslova kopol do zadku :DDD a bežala som ďalej . Mám nezabudnuteľný zážitok s rodinnou štafetou sme dosiahli čas 3:52 a 105 miesto zo 186 štartujúcich štafiet, náš debut, ja som absolútne spokojná. Deti si zabehli family run ,švagor polmaratón.  Mladší David predbehol brata vyššieho a svalnatejšieho :D o dve minúty a tak mal véééľkú radosť a čas 22 min na 4,2 km je tiež super .Verím ,že aj Váš víkend bol v tomto krásnom počasí o pohybe.
P.S. Nezhltla som si protézu, len sa nejak divne tvárim :DDD
So sesternicou , obe máme tri deti a natrénovali sme, dá sa to !

Krásne behanie praje Erika :DDD !

1 komentár: