streda 7. októbra 2015

Bodkovaný koberec -trapilo priadza

Inšpirácia oválny koberec z textilnej priadze, prišla u sesternice, ktorá si ho uháčkovala, ako predložku pred balkónové dvere. Bodkovanú priadzu mám dlho a nevedela som sa rozhodnúť čo z nej . Tak ďalší koberec k Aničke, teraz oválny pred komodu. Háčik č.9 a návod nájdete na mojom pinte v záložke oval crochet rugs .










                                                                                                                                                                                                         


                                                     


                                                                                                            Krásne tvorenie praje Erika !

5 komentárov:

  1. Moc sa mi tá priadza a výrobok s tou naj žltou páči.....
    :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eri, je moc pěkný, na té podlaze vypadá fakt skvěle. Moc se mi líbí o tvé vazby ze slaměnek a co se běhu týče, jen obdivně smekám....
    Měj hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kobereček je nádherný a máte ho pěkně nadekorovaný :-)
    Můžu prosím vědět jaká byla spotřeba materiálu?
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No boli to dve vretená ale lístky som odhodila dávno tak neviem a ká váha, ale tu je link bola to takáto len s bodkami http://www.egalanteria.sk/www-egalanteria-sk/eshop/9-1-TEXTILNE-PRIADZE/0/5/2011-Trapillo-Parizska-Modra

      Odstrániť
  4. Erika, pekne vymazluješ tú Aničkinu izbičku. Hneď by som sa nasťahovala. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť