nedeľa, 20. apríla 2014

Prerobené lampy

 Chcem Vám všetkým zaželať požehnané Veľkonočné sviatky.  Keďže je voľný čas , tak som sa pustila do prerobenia tienidiel . Nápad prišiel , keď som mala v rukách spreje a robila stoličky. Tienidlá boli hliníkové a vôbec sa mi nepáčili, teda tvar veľmi , ale to strieborné prevedenie nie . Napadlo mi , že povrch strieknem svetlo modrým sprejom a použijem bordúru, ktorú mám odloženú roky, ako inak z Burdy  . Bielym balakrylom som natupovala bordúru obyčajnou hubkou na riad , nič iné vhodné som doma nemala. Bolo to veľmi rýchlo hotové a  vtedy ma to baví o to viac , lebo možno sa to nezdá, ale ja vôbec nie som trpezlivá...









   


Pred tým....strieborná lampa v pozadí


a ešte bordúra , ak by ste to chceli vyskúšať.
Krásne tvorenie praje Erika  !

12 komentárov:

  1. Wow. Krásná proměna. Moc se mi to líbí. Jsi šikula.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uzasneeeeeeee!!!!!! )Ja som najnetrpezlivejsi clovek na svete...tak mozno by som to teda dokazala :-D

    A prekrasny blog (pisala som omylom do uz neprebiehajucej giveawy...sa ospravedlnujem)

    S pozdravom Barbora


    OdpovedaťOdstrániť
  3. Eri, vypadá to nádherně !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dodala si im šmrnc :-) Tiež mám rada takéto rýchle tvorenie... trpezlivosť tiež nie je mojou silnou stránkou :-) Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Erika, sú nádherné. Priam ožili. A modrá jedna z mojich obľúbených farieb.
    S tou trpezlivosťou to nieje ináč ani u mňa. Výsledok chcem vidieť čím skôr.:)
    Tina

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eriko, ty si tedy žena činu! Ty lampy vypadají úžasně!
    Moc zdravím a přeji hezký zbytek svátků.
    Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super zmena,výborný nápad a inšpirácia.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vyborny napad a krasny vysledok. Mna sa pacili i strieborne, no modre sa ti viac hodia do tvojho interieru. A ten odtien modrej je krasny.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Erička, dobre si to vylepšila, krásna modrá farba a borduru som tiež použila, na obrus.
    Pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani je to tá istá bordura ako na obrusoch ? tvoj príspevok si pamatam ja som ju chcela použiť na Aničkin stol no k tomu ešte neprišlo ,no idem sa ešte raz mrknuť na tvoj príspevok či je to to isté

      Odstrániť