sobota 4. februára 2017

Zimné šaty -teplé šaty ?

Ušiť si zimné ,alebo ich nazvať teplé šaty na zimu, som mala v pláne dva roky... a pred Vianocami sa mi to podarilo a milujem ich ! Potrápila som sa s nimi, so zipsom, s riasením a vsadením rukávov, ale sú hotové .  Látka je z predajne Anjel v Košiciach, presne som vedela, akú látku hľadám , s prímesou vlny, nie veľmi hrubú, aby ma  to riasenie v páse  nerozširovalo,chcela som sivú, no takú nemali, ale som spokojná aj s touto béžovou a nebola drahá,12 €/m .
    Najviac sa mi páčia tie koženkové výpustky v lemoch a vrecká v sukni, ktoré sú momentálne  in ! Šaty nosím  s vysokými čižmami a cítim sa v nich tak žensky :D Všímate si aj Vy, že sa všeobecne vytráca elegancia z našich šatníkov ? V bežnom nosení už v zime na žene nevidím sukňu, len nohavice a keď ideme do divadla doslova bojujem s manželom, aby nešiel do divadla v rifliach, vždy je to dôvod na hádku ... ja mám pocit, že nesmie zvíťaziť pohodlie nad etiketou, pretože to je vždy argument môjho muža, že je nepohodlné byť v obleku a kravate... Raz som čítala, že byť upravený, to je prejav úcty voči vášmu okoliu ! 
Ja milujem pozerať sa na upravené ženy a mužov a nemám problém pochváliť a prihovoriť sa cudzím ľudom a povedať " Veľmi sa mi páči, čo máte na sebe"  A tak aj ja sa týmito šatami snažím byť v zime o niečo elegantnejšia, než obyčajne...A čo Vy rifle alebo sukňa ? :DDD
Burda č.12/2012

















Krásne tvorenie praje Erika !

7 komentárov:

  1. Dobrý den,
    moc Vám šaty sluší a máte pravdu, je to škoda, opravdu se vytrácí krása a elegance. I já se ráda dívám na někoho, komu to sluší. Myslím, že se často oblékáme sportovně kvůli pohodlí a snadné údržbě oblečení a někdy žel nerozlišujeme kam vlastně v takověm oblečení je vhodné jít. Když jsem před několika lety byla ve Vídeňské opeře, tak jsem se velmi divila, že některé dámy měly třeba manšestráky a kozačky a pánové na tom nebyli o moc lépe. Takže se mi Vaše snažení velmi líbí a držím palce ať se šití daří podle Vašich představ. Markéta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem velmi pekne ts krásny komentár peekvapili ste ma tou Viedenskou operou!!! Ja tieto príležitosti vždy vyuzijem a obleciem sa elegantne, kedy ak pri takej príležitosti, však?!erika

      Odstrániť
  2. Erika je to dobou? Neviem. Pred 25 rokmi som žila v Čechách. Vtedy moje hobby bolo hlavne šitie. Chodila som výlučne v šatách a v sukniach. Raz sme išli s manželom do kina. Neuveríš ale každý okrem mňa mal rifle. Pozerali na mňa so zdvihnutým obočím. Hned každý vedel že som "odjinut'. Teraz už šaty nosím menej, hlavne nohavice ale rifle som si zatiaľ neoblubila. Prekrásne saty si si ušila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zita dakujem pekne!ja vždy idem do toho s tým ze som viac elegantná ako ostatní aj to mi manžel vycita ze zazerajú, ale ja nie som ochotna z toho poľaviť necitim sa nemiestne lebo do divadla sa ma chodiť pekne oblecení a basta. 😁 pa e.

      Odstrániť
  3. Erika, šaty sú nádherne a veľmi Ti pristanú. Ja sa dobrovoľne priznávam, že šaty a sukne nenosím a do divadla chodím v elegantnom čiernom nohavicovom kostýme, ktorý oživím zaujímavou blúzkou. V nohaviciach som to proste ja. Peknú nedeľu. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrea dakujem za milé slová ja musim povedať ze aj pansky styl milujem ale nemám na to nohy 😁 pretou mňa tie sukne vhdy viťazia pozdravujem srdečne e.

      Odstrániť
  4. Krásna látka, krásne šaty... Ja tiež najradšej nosím šaty a sukne. Vždy, keď navštívim obchod s odevami (bohužiaľ, neviem šiť, takže som odkázaná na ponuku obchodov), nech už potrebujem kúpiť blúzku, nohavice či čokoľvek iné, skončím nakoniec pri šatách... Niečo také, akože ísť do divadla v niečom inom ako elegantné šaty, je pre mňa nepredstaviteľné... Podľa mňa je to prejav neúcty k okoliu, k samotnej situácii, aj k sebe samému. Akurát teda zima u mňa prináša problém - počas nej chtiac - nechtiac nosím nohavice, pretože cestujem do práce skoro hodinu autobusom, na zastávku to mám ďaleko, v zime, aká prišla tento rok, by som v sukni a kabáte asi zamrzla...Takže už sa teším na jar a leto, keď zasa budem môcť vytiahnuť zo skrine všetky tie sukne a šaty...

    OdpovedaťOdstrániť