streda 15. októbra 2014

Davidkov popcorn

Tak posledná torta tohto roka uf , Davidko má 12 rokov ,tiež uf  ,ako by to bolo včera, keď som mu v pôrodnici  narýchlo vyberala s manželom meno ,čakali sme  totiž, že to bude Laura :DDD tak Davidko všetko naj naj naj a ako mu zapriala Anička :Nech dostávaš všetky jedničky !

















Opečiatkovala som kachličky pečiatkou z Tchiba , pečiatku som videla u  Andrejky z reve de vivre a musela som ju mať. Výsledok je taký, ako keď to robíte za 5 min. , ale dá sa to umyť a keď ma to prestane baviť, tak to umyjem :D musela som to vyskúšať. 

Krásne tvorenie praje Erika !



3 komentáre:

  1. Eriko koukám, že jste samá oslava! Aničce i Davidovi přeji všechno krásné a tobě moc chválím dorty a prostřený stůl.
    Příjemný víkend přeji, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erika aj tato je super....prosim to cesto farbis potravinarskymi farbami?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ano potravinarskymi a velmi rada robim cesto s nazvom červeny zamat a ked ho robim pre deti farbim roznymi farbami recept najdes v zalozke torty

    OdpovedaťOdstrániť