utorok 21. novembra 2017

Chlpatý veniec

Chlpatý veniec  :D ako inak ho nazvať, keď je z lístkov, ktoré majú jemné chĺpky . Neviem ako sa volá rastlinka, ktorú som použila. Dole je fotka , ale veľmi vhodný je aj čistec vlnatý, alebo šalviové listy.Použila som polystyrénový veniec a machom obalené už kúpené guličky na tie som aranžovacími špendlíkmi prichytávala čerstvé lístky. Ak sa do toho pustíte, robte to s väčším presahom, pretože po vyschnutí sa lístky scvrkli a ja som musela opravovať...Ak ste spoznali tú rastlinku z ktorej som použila lístky, napíšte mi ,ďakujem :D
  P.S. Dlho som tu nebola, lebo jednoducho nestíham. Oveľa rýchlejšia som na instagrame :DDD prosto stačí jedna- dve foto a je  povedané všetko, môžete ma sledovať na https://www.instagram.com/parizankou_na_vikend/ kde dávam aktuálne, čo tvorím...












Krásne tvorenie praje Erika !

7 komentárov:

  1. Erika, ja som si myslela, ze to je cistec vlnaty. Takze nie? Jednoznacne je to velmi elegantna dekoracia. J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie to nieje čistec ten som si teraz kupila vo vypredaji abh dom mala aj ine listky na tvorenie ale toto je tska az burina -trvalka sle nedarí sa mi vygoogliť ...ahoj a muž mi odovzdal pozdrav -dakujem ;D

      Odstrániť
  2. Myslím že to je kohoutek (Lychnis).krásné elegantní dekorace.m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Erika, skvele to vyzerá ♥ Krásny víkend ešte... Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obdivujem vašu trpezlivosť...vyzerá krásne.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krása !!!!! Vypadá to úžasně !!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť