streda 27. septembra 2017

Crochet swimsuit-háčkované plavky

   Tadááá, dokončené plavky,príspevok som sľubovala už pred týždňom, či dvomi ? No nič, tu je...

Horný diel plaviek som podšila výstuhami - košíčkami a spodný diel starými bielymi plavkami.Sedia výborne, mám pocit, že tým, že sú podšité sa nebudú rozťahovať, zatiaľ ich však  nemám  kde vyskúšať...Takže rekapitulácia- vzor z ETSY.com  ,háčik č.2,ja som použila mierne elastickú priadzu Daniela,plavky som podšila plavkovinou. 

Elina, ktorá predáva tieto vzory, to má krásne spracované a aj ona plavky podšíva plavkovinou, už si brúsim zuby na ďalší vzor . 
Návody stoja od 6-9 €.









Krásne tvorenie praje Erika !


4 komentáre:

  1. Super originální! A moc sluší. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zdravím Eriko! Přečetla jsem Váš blog během pár dnů celý a byly to moc příjemně strávené chvíle. Spousta krásného tvoření a moc závidím, jak umíte šít a krásně se oblékat. Přeji hodně inspirace! Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pozdravujem Evička!veeeeĺmi pekne ďakujem za krásny komentár všetko dobré a budem sa snažit plniť blog častejšie ... e.

      Odstrániť