streda 26. júla 2017

Zrenovovaná komoda

Komodu si isto pamätáte z iných príspevkov .Teraz som si našla čas a dotiahla ju dokonca. Poriadne som elektrickou  brúskou obrúsila opadajúci náter, ale ozaj iba opadajúci. Ukázali sa krásne tri vrstvy pôvodného náteru, to čo držalo, som ponechala a komodu som už len umyla , nechala vyschnúť a natrela som ju dvomi nátermi lodného laku.
Mám z nej konečne dobrý pocit. Stojí v otovrenom altánku a stále bola celá zaprášená.Teraz vezmem mokrú handru a krásne si ju očistím. Máte aj vy radi ten pocit, keď niečo môžete poriadne poumývať :DDD a je to čistučké ?
Manžel vymenil úchyty a bonus bol keď sa mi skrinku  podarilo zavrieť na kľúč !
 Dovtedy som sa pokúšala no nedarilo sa a teraz som naraz pridvihla dvierka, lišta zapadla kam mala a ťuk... kľúčik sa v zámke pretočil , tak málo mi stačí ku šťastiu...že dvierka na skrinke neostávajú pootvorené, ale viem ich zavrieť :DDD













Pred náterom ...bola pekná, ale keď som ju natrela... tá tyrkysová vystúpila a ja som bola totálne nadšená výsledkom !



Krásne tvorenie praje Erika !

10 komentárov:

  1. Naozaj sa ti podarila Erika ♥ Aj tebe krasne tvorenie... Alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Erika naozaj vyzerá veľmi dobre. Kde si dala pôvodne úchytky, mám pocit že sú presne také ako ja hľadám jednu na moju potravinovú skriňu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Zita, dve uchytky boli iba pahýle úplne zničene kusky dreva ktoré sa vobec nepodobali na uchytku :D tretia asi bola celá, al epravdu poviem vobec som sa tomu nevenovala pozornosť keďže dve boli zničené a manžel ich vyberal vŕtačkou... lebo všetky boli v otvore úplne zapečené ... takže ju asi zničil, ked som prišla ž boli namontované a všetko upratané, ale pozriem lebo nejakú asi mám drevenú 1 ks odfotim a pošlem ti do mailu ,čau e.

      Odstrániť
    2. Oni tie uchytky su vlepene do skrine, bez srobu, dakedy treba odpilit, lebo sa nedaju vytiahnut. Chodim v kabelke s uchytkou po jarmokoch ked zbadam niekoho kto vyrezava priamo tam, ale vacsinou predavaju polske vyrobky predavaci, ale nie ludia co ich vyrabaju. Uz rozmyslam na tom ze sa pokusim sama si jednu "vystružlikať".

      Odstrániť
  3. Takáto podoba starých skriniek je môj sen:-)
    Perfektné, čarovné!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. až som si vydýchla, že si ju nenatrela a nepatinovala...je dobrá...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a nepoužila servítkovú metódu s levanduľou :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Janiiii

      Odstrániť
  5. Eriko, pane jo, komoda famózně prokoukla. Ta tyrkysová na ní se náramně hodí k rybičkovým miskám. El.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Perfektní, fakt Krásná předělávka. Ivana

    OdpovedaťOdstrániť