štvrtok 27. júla 2017

Grécky slaný koláč


Tak čo? Varíte a pečiete radi ? Ja som taká gazdiná podľa nálady, niekedy u mňa vyhrá kurča lenivej ženy  /rozumej šup kura do trúby aj so zemiakmi :D/ a keď ma niečo inšpiruje tak sa hrám, ale fakt musím mať náladu, alebo,  keď ma synovia poprosia, aby som niečo špeciálne uvarila, tak ten záujem a to, že niekto vymyslí čo mám variť, vtedy sa mi fakt chce ! Teraz to bola inšpirácia z letáku Lidl už dávno sa nenechám namotať na polotovary ani z Lidlu ani z inokadiaľ, viem, že to chutí hnusne... 
Na obrázku letáku Lidl bol polotovar,  grécky slaný koláč a tak som sa nechala inšpirovať. 
Špenát, praženica, feta v oleji, olivy, to bola plnka a už len zabaliť, stočiť a upiecť jedna mňamka !






 


















                                                        Krásne tvorenie-varenie praje Erika !
                                                                          A dobrú chuť !



2 komentáre:

  1. Samé chutné ingrediencie ... muselo sa po ňom zaprášiť, však:). Erika, aké cesto si použila, lístkové?

    OdpovedaťOdstrániť