štvrtok 29. decembra 2016

Formičky inak







        Staré formičky som dostala ešte v lete pri vypratávaní starého domu od mojej kamošky Lucie. Ich čas prišiel teraz, môj tatko mi do nich vyvŕtal dierky a ja som ich len ponavliekala na aranžovací drôtik. Balenie darčekov ,malá vzorka ...kvôli Aničke sa to nedalo bezpečne naaranžovať vo vnútri :D Papier šedák a bielo zelená točená bavlnená šnúrka z KIK .














          Pusu pod imelom !
      Krásne tvorenie praje Erika !

3 komentáre:

  1. Erika velmi pekne a originalne,ako vzdy.Prajem Veseleho Silvestra a v Novom roku hlavne vela zdravicka a kreativity Tebe aj Tvojej rodine praje Ivet.[tesim na dalsie Tvoje tvorenie].

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý den, píšu pro Marianne Bydlení rubriku o blogerkách a Váš blog mě moc zaujal. Nemůžu zde najít žádný kontakt na Vás proto píšu tady. Kdybyste měla zájem o spolupráci napište mi na mail darina.kamenikova@burda.cz. Hezký den přeji :-)

    OdpovedaťOdstrániť