nedeľa 7. júna 2015

Májovky

Čerešňa u našich je jediná, z ktorej  jem, lebo viem , že do májových čerešní mucha vrtivka nestihne naklásť vajíčka a mám istotu , že nejem mäsové čerešne...Je ich toľko , že naši robia lekvár, mne čerešňový nechutí, ale asi týždeň mám prísun čerstvých čerešní . Jem ich rovno zo stromu, tie mi chutia najviac. No ako ich môj otec čistí ,som Vám odfotila :DDD
     Keď som to fotila otec sa ma opýtal : "Načo to fotíš?" hovorím ,"pretože mi to príde vtipné !"                                                                                             :DDD



















Krásne tvorenie praje Erika !

3 komentáre:

  1. To nevyzerá na lekvár ale na čerešňovicu:-). Ja ich zvyknem sušiť v rúre, aj čerešne aj višne. Ale sušené višne sú veľmi kyslé. Zjedia sa skôr, ako by som ich niekde odložila.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Eri, tady u tebe je ale novinek - krásná procházka, rozbité koleno, dobrůtky, kytičky...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj cez obrazovku cítim ich vôňu, mňam- pekný deň Lenka.

    OdpovedaťOdstrániť