streda 19. marca 2014

Promócie


Tak neuveríte po dvoch týždňoch opäť v Prahe ! Na promóciách  šikovnice  šikovnej -sestry môjho muža .Boli to veľmi príjemne strávené dni , promócia bola v sobotu a plán mojej švagrinky  bol-  hlavne nespadnúť pri preberaní diplomu ,keď sme to rozoberali deň predtým , tiekli nám slzy od smiechu čo všetko by sa mohlo stať  a potom sa to mohlo začať , objednala degustačné menu v reštaurácii Esense , skvelé jedlo vrelo odporúčam a o tretej Muzikál  Lucie v Karlíne , to bol zážitok .
    V hlavnej úlohe Noid a Emma Smetana ma príjemne šokovali , spievali tak sugestívne , že som plakala , nie raz !! No v žiadnom prípade slaďák  ,vtipné , iskrivé dialógy a libreto napasované na texty piesní skupiny Lucie ma nenechali chladnou.  
A náš dar pre diplomovanú inžinierku ekonómie , trocha foto, tak sa pokochajte. Exteriéry Břevnovský klášter -hotel Adelbert ,  kde sme boli ubytovaní tiež vrelo odporúčam , priestory ,ako pre kráľovnú -prosto pôvodný kláštor, šenk -skvelé domáce jedlo a ich vlastné pivo a bazilika sv.Markéty všetko na dva kroky z hotela  ,no bola som v siedmom nebi .


















Krásne tvorenie praje Erika!

4 komentáre:

  1. ejha, krásny to náhrdelník . a tie obliečky? znova Tvoje - či na tých ste spávali ? :)
    krásne fotečky .. a určite super zážitok .. Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrdou majiteľkou obliečok som ja :DD súto obliečky SIA a boli v zľave n o aj tak trocha drahšie ako je norma.. no neľutujem má ich siedmy rok a nič im nieje pekný deň e.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krasne zazitky a krasne fotky :-) alexandra

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eriko, dárek jste vybrali překrásný, švagrové velmi gratuluji k ukončení studia. Moc děkuji za typy v Praze, budou se určitě hodit.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovedaťOdstrániť