utorok 11. marca 2014

Kútik na šitie

Šijem vždy v jedálni a stroj sa posúva tu a tam ,vždy niekde zavadzia a tak som skrinku ,ktorú sme mali pod nosom celý čas , presunula o pár metrov ďalej a pozri ho  ,oni sú lekárnička a skrinka na šitie rovnakého razenia ...  krásne oblé hrany, ako je možné , že som to nevidela . Až keď ma "bieda" rozumej ešte vianočné upratovanie donútilo zistila som , že sú si podobné ,ako vajce vajcu :D   Vadí mi však tá nedokonalosť tej hnedej skrinky, ja by som ju asi natrela na bielo , manžel vraví , že sa v tom kúte stratí a tak uvažujem ,že ju iba napustím olejom, aby vynikla farba , som nerozhodná ,čo poviete???












Krásne tvorenie praje Erika !

2 komentáre:

  1. zaujímavé to máš .. to je dobre, že si nerozhodná .. treba zvažovať pre a proti (aj farieb). do biela by som ju nedávala .. ale, takto mi príde dosť tmavá ..
    a čo tak ju trošku zbrúsiť, spraviť patinku (z tej farby čo je + aby vynikla prirodzená farba dreva?). V

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Těžká rada, též jsem nerozhodná.... ale ten pohled skrz věneček se mi líbí:-)))

    OdpovedaťOdstrániť