sobota 25. februára 2017

Krásne šaty -plesové šaty

Posledný príspevok bol o šatách a aj tento bude . Na ples som si za 8 rokov, odkedy sme začali na plesy chodiť/  deti podrástli / nikdy nekúpila šaty.Vždy som si niečo ušila, alebo som použila malé čierne, ak to nebol veľký ples... Tento rok sme išli na väčší ples, ale ja som si neprezieravo objednala krátke  šaty z Asosu. /Doprava a vrátenie zdarma dievky !/ Kamoška ma upozornila, že určite na tomto plese budú dlhé róby a tak som som si povedala, že objednám dlhé šaty a keď dorazia krátke  jednoducho ich vrátim, jasné :DDD, keď som si ich vyskúšala nemohla som, odolať a nechala som si ich a aj tie dlhé... 
    Dlhé  som našla  na stránke John Lewis .com/poštovné 10€ vrátenie 8€  :(/  prekrásne, vyšívané zlacnené z 350€  na 130€, vrele odporúčam túto stránku, hlavne po Vianociach sú tam skvelé zľavy. Aj šaty z Asosu boli zlacnené zo 100€ na 50€ tak som oboje poponúkala sestre, kamoškám, sesterniciam , že ak budú potrebovať,požičiam , to aby som nemala také výčitky svedomia ,že dvoje naraz :DDD  


Vizáž k  strieborným  šatám  som chcela 30-roky a vlasy, tlačené vlny. K čipkovým šatám štýl 60-te  vlasy,drdol a líčenie s linkou
. Topánky a kabelku mám roky ,vždy si vyberám látku na šatách, aby som tieto dva kúsky nemusela zakaždým kupovať a ladiť a nanovo...
                 No a plesy boli nakoniec dva :DD







                                                      Trocha paparazzi fotiek  :D









                                     

Krásne plesové obdobie Vám praje Erika !

7 komentárov:

  1. Erika, krásne šaty. Zvolila si k nim aj krásny účes, celá žiariš. Pekný víkend. Maja

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné šaty Erika, si krásna žena a to vaše bývanie je rozprávkové :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné šaty a kouzelné boty!!! Maj sa fajn Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné. A ta rtěnka...moje krevní skupina. Nosím jen červenou.
    Pa M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetkým vám dievky ďakujem za tie srdečné komentáre a verím že každá ste bola aspoň na jednom plese a boli ste krásne!e.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné, pre nádherné šaty. Oboje. Veľmi vkusne zladené.Topánky sú úžasné....

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Erika všetky šaty sú nádherné , ale tie šedé sú top. Ty tie šaty vieš proste nosiť. Nádhera. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť